حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی 12 اس اولترا و 12 پرو از حسگرهای مجاورتی Elliptic Labs مبتنی‌بر هوش‌مصنوعی استفاده می‌کنند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

Elliptic Labs، ارائه‌دهنده نرم‌افزار هوش‌مصنوعی (AI) و همچنین حسگرهای هوشمند مجازی، حسگرهای مجاورتی مبتنی‌بر هوش‌مصنوعی را در جدیدترین گوشی‌های پرچمدار شیائومی یعنی 12 اس اولترا و 12 پرو دیمنسیتی ادیشن تأمین کرده است. گفته می‌شود که کوالکام نیز به‌عنوان یکی از شرکای Elliptic Labs شناخته می‌شود.

حسگرهای مجاورتی شیائومی 12 اس اولترا

Laila Danielsen، مدیرعامل این شرکت نروژی، می‌گوید: «انتخاب شیائومی از سنسور مجاورت مجازی هوش‌مصنوعی ما برای گوشی‌های هوشمند پیشرو و موفقیت جمعی شرکت‌های ما، نشان می‌دهد که چرا پلتفرم حسگر هوشمند مجازی راه‌حلی اثبات‌شده برای حسگر مجاورت گوشی‌های هوشمند است. پلتفرم حسگر هوشمند مجازی AI یک راه‌حل 100٪ نرم‌افزاری بوده که دستگاه‌ها را هوشمندتر، سبزتر و دوستدار انسان می‌کند و بهترین و خلاقانه‌ترین طراحی‌های گوشی‌های هوشمند را امکان‌پذیر می‌کند.»

برند شیائومی اخیراً سری 12 اس را در چین معرفی کرده است. Xiaomi 12S Ultra بهترین مدل در سری پرچمداران جدید است، بنابراین به تراشه پیشرفته Snapdragon 8+ Gen 1 کوالکام مجهز شده که بر اساس فناوری 4 نانومتری ساخته شده است. این گوشی همچنین از 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 512 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 بهره می‌برد.

حسگرهای مجاورتی شیائومی 12 اس اولترا

حسگرهای مجاورتی شیائومی 12 اس اولترا

سنسور مجاورت مجازی هوش‌مصنوعی Elliptic Labs نمایشگر را خاموش کرده و زمانی که افراد گوشی هوشمند خود را در حین مکالمه تلفنی نزدیک گوش خود می‌گیرند، قابلیت لمس بر روی صفحه را غیرفعال می‌کند. این کار امکان قطع تماس یا شماره‌گیری را زمانی که گوشی نزدیک گوش یا گونه‌ها است کاهش می‌دهد، درحالی‌که با خاموش کردن خودکار صفحه‌نمایش، عمر باتری را نیز حفظ می‌کند.

این سنسور همچنین تشخیص نزدیکی را بدون نیاز به سنسور سخت‌افزاری اختصاصی ارائه می‌دهد. به‌عنوان یکی از عملکردهای اصلی، همه تلفن‌های همراه موجود در بازار امروز از تشخیص نزدیکی استفاده می‌کنند. با جایگزینی حسگرهای سخت‌افزاری با حسگرهای نرم‌افزاری، سنسور مجاورت مجازی AI هزینه‌های دستگاه را کاهش داده و از خطرات آن می‌کاهد.

دیدگاه شما پیرامون استفاده شیائومی از فناوری‌های Elliptic Labs در گوشی هوشمند Xiaomi 12S Ultra و 12 Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی