حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ تمرکز خود را بر روی گوشی های تاشو به‌جای سری گلکسی S و A معطوف خواهد کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

طبق اطلاعات پیشین، گفته می‌شود که سامسونگ قصد دارد نسل جدید گوشی‌های تاشو خود را نهایتا تا اواخر مردادماه به‌صورت رسمی معرفی کند. دستگاه‌های تاشو سامسونگ وظیفه‌ی منحرف کردن توجه از جدیدترین پرچمداران اپل را برعهده خواهند داشت و طبق گزارش‌ها، این شرکت اقدامات بیشتری را برای اطمینان از موفقیت Galaxy Z Fold 4 و Galaxy Z Flip 4 در این مورد انجام می‌دهد. درهمین‌راستا و طبق گفته‌ی ناظران بازار، سامسونگ درنظر دارد تا فروش گوشی‌های سری گلکسی A و S خود را کاهش داده و بیشتر بر روی گوشی های تاشو تمرکز کند.

تمرکز سامسونگ بر روی گوشی های تاشو

ناظران بازار می‌گویند که سامسونگ می‌تواند انتظارات فروش خود را برای سری گلکسی A و گلکسی S در اواخر امسال کاهش داده و بیشتر بر روی تبلیغ دستگاه‌های تاشو ممتاز خود تمرکز کند. افزایش تورم بر بازار گوشی‌های هوشمند ارزان‌قیمت بیش از بخش پریمیوم تأثیر می‌گذارد و اساساً، سامسونگ می‌خواهد سهم بازار گوشی‌های هوشمند پریمیوم خود را افزایش داده و فاصله خود را با اپل کاهش دهد.

تاکنون هیچ‌چیزی در مورد معرفی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 تأیید نشده است، اما افشاگری‌ها و شایعات به رونمایی این دستگاه‌ها در تاریخ 10 آگوست (19 مرداد) اشاره دارند. رویدادهای Unpacked سامسونگ در نیمه‌ی دوم سال، معمولاً در مردادماه برگزار می‌شود و در چند سال گذشته به دلیل محدودیت‌های کرونا، تنها به‌صورت آنلاین برگزار شده‌اند.

تمرکز سامسونگ بر روی گوشی های تاشو

تمرکز سامسونگ بر روی گوشی های تاشو

بااین‌حال، جالب است که گفته می‌شود سامسونگ درحال برنامه‌ریزی برای رونمایی از Galaxy Z Fold 4 و Z Flip 4 در یک رویداد حضوری در نیویورک می‌باشد که نشان‌دهنده‌ی بازگشت رویدادهای حضوری Unpacked پس از دو سال غیبت است.

منابع مطلع ادعا می‌کنند که سامسونگ هنوز تصمیم نگرفته است که چگونه گوشی‌های تاشو بعدی خود را معرفی کند. اما هر چه که باشد، به‌نظر می‌رسد این شرکت چیزهای بزرگی را برای ما و طرفداران گوشی‌های تاشو آماده کرده و این مورد، ممکن است به قیمت افت فروش سری گلکسی A و گلکسی S تمام شود.

نظر شما درباره‌ی تمرکز سامسونگ بر بخش روی گوشی های تاشو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی