حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر گلکسی زد فلیپ 4 طراحی آشنا مشابه با نسل قبل را نشان می‌دهد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، سامسونگ

ساعاتی پس از انتشار اولین رندر دقیق گلکسی زد فولد 4 سامسونگ، حال رندر گلکسی زد فلیپ 4 نیز به‌صورت آنلاین به بیرون درز پیدا کرده است که به ما یک نگاه اولیه از گوشی تاشو کوچک‌تر شرکت کره‌ای را می‌دهد. طبق رندرهای نشان‌داده‌شده، گلکسی زد فلیپ 4 از طراحی مشابه با نسل پیشین خود بهره می‌برد که برخلاف زد فولد، هیچ پیشرفت قابل‌ملاحظه‌ای در آن به‌چشم نمی‌خورد.

رندر گلکسی زد فلیپ 4

رندرهایی که توسط افشاگر مشهور، OnLeaks، با همکاری 91mobiles منتشر شده است، گوشی تاشویی را نشان می‌دهد که در نگاه اول، تفاوت چندانی با گلکسی زد فلیپ 3 ندارد. البته این مورد درمجموع چیز بدی نیست، چراکه درحال‌حاضر گلکسی زد فلیپ 3 یکی از زیباترین دستگاه‌ها است؛ اما طرفداران مطمئناً به تغییر طراحی و اعمال بهبودهای هر چند جزئي، امیدوار بودند.

رندر گلکسی زد فلیپ 4

رندر گلکسی زد فلیپ 4

لبه‌های گوشی در مقایسه با گلکسی زد فلیپ 3 کمی صاف‌تر به‌نظر می‌رسند که با زبان طراحی سامسونگ برای دستگاه‌های جدیدتر مانند گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس همخوانی دارد.

با فرض دقیق بودن این رندرها، Galaxy Z Flip 4 طراحی کمی مدرن‌تری را نسبت‌به مدل 2021 داراست. اما به‌اندازه‌‌ي تغییر طراحی که Galaxy Z Flip 3 نسبت‌به Z Flip نسل اول انجام داد، طراحی گوشی تاشو آینده ارتقاء بزرگی را نشان نمی‌دهد.

مانند Flip 3، گوشی تاشوی جدید سامسونگ دارای یک طراحی پنل پشتی دو رنگ با یک نمایشگر کوچک در کنار دو سنسور دوربین و یک فلاش LED است. پشت گوشی چیز دیگری را نشان نمی‌دهد اما یک حسگر اثرانگشت یکپارچه با دکمه پاور با کلیدهای تنظیم صدا مستقیماً در لبه‌ی کناری تعبیه شده است.

تنها تغییر قابل‌توجهی که تاکنون می‌توانیم مشاهده کنیم، در ابعاد کلی Galaxy Z Flip 4 است. ظاهراً این دستگاه جدید دارای ابعاد 165.1×71.9×7.2 میلی‌متر بوده که کمی کوچکتر از زد فلیپ 3 است، اما همچنین کمی ضخیم‌تر از آن دستگاه نیز می‌باشد که دلیل اصلی آن، به افزایش ظرفیت باتری این دستگاه مربوط می‌شود.

انتظار می‌رود گلکسی زد فلیپ 4 در ماه آگوست درکنار گلکسی زد فولد 4 معرفی شود. همان‌طور که گفته شد، سامسونگ می‌تواند با تجهیز این دستگاه به یک باتری بزرگ‌تر درکنار استفاده از سنسورهای دوربین پیشرفته‌تر، گوشی تاشو آینده خود را به یک محصول قابل‌قبول تبدیل کند.

دیدگاه شما پیرامون رندر گلکسی زد فلیپ 4 و طراحی ظاهری این دستگاه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی