حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر گلکسی زد فولد 4 طراحی نهایی گوشی تاشو آینده سامسونگ را فاش می‌کند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، سامسونگ

انتظار می‌رود که کمپانی سامسونگ از نسل بعدی گوشی‌های تاشو خود با نام گلکسی زد فلیپ 4 و گلکسی زد فولد 4، در تابستان پیش‌رو رونمایی کند. حال به‌تازگی، تصاویر رندر گلکسی زد فولد 4 به بیرون درز پیدا کرده است که اولین نگاه ما به طراحی نهایی بهترین گوشی تاشو آینده سامسونگ را دربردارد. همچنین گفته می‌شود که این دستگاه وزنی کمتر از آیفون 13 پرو مکس با قاب اورجینال خود (حدود 260) را خواهد داشت.

رندر گلکسی زد فولد 4 سامسونگ

افشاگر مشهور دنیای فناوری، OnLeaks، با همکاری SmartPrix، اخیرا اولین رندرهای سه‌بعدی CAD از Galaxy Z Fold 4 را منتشر کرده است. با توجه به تصاویر فاش‌شده، گوشی تاشوی آینده سامسونگ دارای ترکیب دوربین سه‌گانه در پنل پشتی و سوراخ نمایشگر بر روی صفحه کاور خود به‌منظور تعبیه دوربین سلفی است. گفته می‌شود صفحه‌نمایش کاور 6.2 اینچی بوده، درحالی‌که نمایشگر داخلی ابعادی معادل 7.6 اینچ دارد. تا اینجای کار، این گوشی تفاوت آن‌چنانی با نسل پیشین خود ازنظر طراحی ظاهری ندارد.

رندر گلکسی زد فولد 4 سامسونگ

رندر گلکسی زد فولد 4 سامسونگ

ابعاد گلکسی زد فولد 4 در حالت تا شده، 155x130x7.1 میلی‌متر و در حالت باز نیز، 6.4×128.1×158.2 میلی‌متر می‌باشد. لنزهای بیرون‌زده و مجزای دوربین در پنل پشتی، شباهت فراوانی به طراحی لنزهای پرچمدار فعلی این شرکت، Galaxy S22 Ultra، دارد. همچنین هر دو صفحه‌نمایش به پنل OLED فوق‌نازک با رفرش‌ریت 120 هرتز مجهز شده‌اند و نمایشگر داخلی، مشابه نسل پیش از قلم S Pen نیز پشتیبانی می‌کند.

گوشی تاشو آینده سامسونگ دارای فریم تخت فلزی، حسگر اثرانگشت در لبه کناری، بلندگوهای استریو (بالا و پایین) و درگاه USB Type-C می‌باشد. طبق معمول، می‌توان انتظار داشت که این گوشی از گواهینامه‌ی IPX8 به‌همراه شارژ بی‌سیم و شارژ بی‌سیم معکوس پشتیبانی کند.

شایعات قبلی حاکی از آن است که هر دو صفحه‌نمایش در گلکسی زد فولد 4 کمی کوتاه‌تر و عریض‌تر از گلکسی زد فولد 3 هستند. همچنین گفته می‌شود که این گوشی از ترکیب دوربین گلکسی S22 Ultra بهره برده که تنها لنز پریسکوپی آن را دارا نمی‌باشد. بنابراین، انتظار می‌رود دوربین اصلی شامل یک سنسور 108 مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض با سنسور 12 مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو با سنسور 10 مگاپیکسلی و زوم اپتیکال 3 برابری باشد. گلکسی زد فولد 4 همچنین می‌تواند به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1+، باتری 4400 میلی‌آمپرساعتی و شارژ سریع 25 واتی مجهز شود.

دیدگاه شما پیرامون طراحی نهایی گلکسی زد فولد 4 سامسونگ در رندر منتشرشده از این دستگاه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی