حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 سامسونگ احتمالا 19 مرداد خواهد بود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

پس از گذشت حدود یک سال از زمان معرفی و عرضه‌ی آخرین نسل از گوشی‌های تاشو سامسونگ، حال رفته‌رفته به زمان رونمایی از نسل جدید این دستگاه‌ها نزدیک می‌شویم. پس از انتشار رندرهای طراحی و مشخصات کامل گوشی‌های گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4، حال به‌تازگی افشاگر مشهور، Jon Prosser، تاریخ احتمالی معرفی این دو دستگاه، شروع پیش‌سفارش‌ها و همچنین زمان عرضه نهایی آن‌ها را فاش کرده است.

تاریخ معرفی احتمالی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 سامسونگ

به‌گفته‌ی جان پروسر، سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4، گلکسی زد فولد 4 و ساعت هوشمند گلکسی واچ 5 را به‌صورت رسمی در 10 آگوست 2022 (19 مردادماه 1401) معرفی خواهد کرد. طبق گزارش‌ها، این گوشی‌ها برای پیش‌خرید در بازارهای منتخب در همان روز در دسترس خواهند بود. در دسترس بودن عمومی این دستگاه‌ها نیز می‌تواند از 26 اوت در بازارهای منتخب شروع شود. همچنین گفته می‌شود که گلکسی زد فولد 4 در رنگ‌های بژ، سبز و مشکی فانتوم در دسترس خواهد بود و گلکسی زد فلیپ 4 نیز در رنگ‌های آبی، بنفش بورا، گرافیت و طلایی صورتی عرضه می‌شود.

طراحی و بیشتر مشخصات دو گوشی آینده سری گلکسی Z، از قبل فاش شده است. گلکسی زد فلیپ 4 دارای صفحه‌نمایش کمی بزرگ‌تر، بدنه نازک‌تر و سبک‌تر، باتری بزرگ‌تر و پشتیبانی از شارژ 25 واتی خواهد بود. طبق گزارش‌ها، گلکسی زد فولد 4 نیز دارای بدنه‌ای نازک‌تر و سبک‌تر، نمایشگرهای داخلی و بیرونی عریض‌تر و دوربین‌های بهبودیافته با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و زوم اپتیکال 3 برابر خواهد بود.

تاریخ معرفی احتمالی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 سامسونگ

تاریخ معرفی احتمالی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 سامسونگ

هر دو گوشی هوشمند مجهز به جدیدترین پردازنده پرچمدار کوالکام یعنی Snapdragon 8+ Gen 1، استاندارد IPX8 برای مقاومت در برابر آب، حسگر اثرانگشت در لبه‌ی کناری و رابط‌کاربری One UI 4.1.1 مبتنی‌بر اندروید 12 خواهند بود. اطلاعاتی در مورد قیمت این دو دستگاه تاشو مشخص نشده است.

نظر شما پیرامون تاریخ معرفی احتمالی گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ و مشخصات آن‌ها چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی