حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ عرضه رسمی مک بوک ایر 2022 اپل بطور تصادفی لو رفت: 24 تیر ماه 1401

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، لپ‌تاپ

به نظر می‌رسد که تاریخ عرضه مک بوک ایر 2022 اپل با تراشه M2 به شیوه‌‌ای غیرمنتظره تایید شده و اگر دقیق ‌تر بگوییم در واقع گویا لو رفته است. شاید هم عمداً توسط یوتیوبر معروف مارکز براونلی منتشر شده است. ماجرا از این قرار است که این یوتیوبر معروف در بررسی ویدیویی ایسوس ROG Phone 6 Pro در حالی که پاسخگویی لمسی این گوشی را آزمایش می‌کند، تقویمی را مرور می‌کند که اطلاعات بسیار جالبی در آن وجود دارد. نه تنها تاریخ عرضه رسمی بلکه علاوه بر آن تاریخ شایعه شده برای پیش‌سفارش مک‌بوک ایر 2022 نیز در ویدئو او افشا شد.

در حالی که اطراف مک بوک پرو 13 اینچی جدید اپل با تراشه M2 به دلیل ظاهر قدیمی و جنجال های SSD نظرات متفاوتی دیده می‌شود، اما در سمت دیگر انتظارات زیادی برای فروش مک بوک ایر 2022 آینده وجود دارد. این لپ‌تاپ نه تنها دارای تراشه M2 با امکان انتخاب بین یک GPU با 8 هسته‌ یا GPU با 10 هسته‌ است، جایی که اپل قبلاً مورد تحسین قرار گرفته است، بلکه از طراحی مجدد قابل توجهی در مقایسه با مک بوک ایر 2020 با تراشه M1 بهره می‌برد.

مک بوک ایر با طراحی جدید و تراشه اپل M2 رسما معرفی شد

تاریخ عرضه مک بوک ایر 2022 به طور تصادفی افشا شد

قبلاً گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه پیش‌سفارش مک‌بوک ایر جدید اپل از 17 تیرماه با ظاهر شدن لپ‌تاپ در قفسه‌ های خرده‌فروشی‌ها آغاز می‌شود و در 24 تیر ماه فروش رسمی آغاز خواهد شد. اکنون این تاریخ‌ ها ممکن است توسط مارکز براونلی، یوتیوبر معروف تکنولوژی، به‌طور تصادفی تأیید شده باشد. در واقع در بررسی ویدیویی Asus ROG Phone 6 Pro براونلی در حالی که پاسخگویی لمسی گوشی را آزمایش می‌کرد، تقویمی را بازکرد که اطلاعات بسیار جالبی را نشان می‌داد. این ماجرا از ناظران چشم عقابی یوتیوب او پنهان نماند و به نظر می‌رسد او یک جلسه توجیهی اپل MBA در 16 تیر دارد.

تاریخ عرضه رسمی مک بوک ایر 2022 اپل بطور تصادفی لو رفت: 24 تیر ماه 1401

تاریخ عرضه رسمی مک بوک ایر 2022 اپل بطور تصادفی لو رفت: 24 تیر ماه 1401

داده های این تقویم به این شایعه مهر صحت می‌گذارند که مک‌بوک ایر 2022 اپل یک روز پس از این جلسه توجیهی برای پیش‌سفارش در دسترس خواهد بود که می‌شود 17 تیر ماه. و یک هفته پس از آن نیز در 24 تیر ماه این لپ‌تاپ به فروش رسمی خواهد رسید. بعید به نظر می‌رسد که یک حرفه ای باتجربه مانند براونلی مرتکب چنین اشتباه بزرگی شده باشد که تاریخ انتشار مک بوک ایر M2 را بدون مجوز کوپرتینویی ها فاش کند. بنابراین به احتمال زیاد او عمداً یک هدیه از اپل را در اختیار بینندگان قرار داده است. دانستن این خبر مطمئنا به هیاهویی که در عرضه پیش‌سفارش آتی مک بوک ایر جدید اپل ایجاد خواهد شد می‌افزاید.

از طرف دیگر اما بر اساس گزارش جدیدی از DigiTimes، ظهور مک بوک ایر 2022 اپل با تراشه M2 به رکود قابل توجه در فروش لپ تاپ های ویندوزی دامن می‌زند. امتیاز قیمت قابل قبول در برابر امکانات و حتی نام کاملاً جذاب اپل باعث می‌شود که لپ‌تاپ های ویندوزی رقیب به نظر به سختی به فروش برسند.

تاریخ عرضه رسمی مک بوک ایر 2022 اپل

عرضه MacBook Air 2022 یک موفقیت برای اپل و چالشی سخت برای سایرین

بر اساس این مقاله، عرضه مک بوک ایر اپل با نقاط فروش جذاب متعدد، مانند حضور تراشه Apple M2، تغییرات اساسی در طراحی، و گنجاندن یک وب کم بسیار بهبود یافته، به فروش لپ تاپ های ويندوزی آسیب می زند. اگر مک بوک ایر 2022 اپل به زودی عرضه شود، کارشناسان یک موفقیت بزرگ در فروش را برای این شرکت متصور هستند. در حالی که این موضوع چالشی سخت برای لپ‌تاپ های رده بالا مبتنی بر ویندوز محسوب می‌شود که باید بیشترین تأثیر را از پوشش بازار توسط مک‌بوک ایر متحمل شوند.

مک بوک ایر با تراشه M2 قیمت چالش‌برانگیزی دارد و پیکربندی پایه آن از 1199 دلار آمریکا شروع می‌شود. در حالی که تعداد زیادی ارتقاء جذاب برای کسانی که مایل به هزینه اضافی هستند وجود دارد. ترکیب این موارد با سایر عوامل تاثیرگذار بر فروش منفی برای تولید کنندگان لپ‌تاپ های ویندوزی، مانند تورم و وضعیت اسفبار کلی اقتصاد جهانی، رقبایی مانند Lenovo و Dell را با کاهش بیشتری نسبت به فروش اپل مواجه می‌کند. در واقع، منبع معتقد است که در حالی که آمار ارسال تولیدات اپل تنها 2.1 درصد در طول سال جاری کاهش می‌یابد، رقیب آنها ایسر، که بدترین تأثیر را می‌پذیرد، باید با کاهش 19.6 درصدی پیش‌بینی‌شده در محموله‌ های لپ‌تاپ خود مقابله کند.

در مورد بقیه برند های اصلی لپ‌تاپ‌ های ذکر شده نیز آینده تاریک مشابهی وجود دارد. پیش‌بینی می‌شود که محموله‌ های HP تا 16.7 درصد، لنوو 14.7 درصد و ایسوس 8.6 درصد کاهش یابد. حتی انتظار می‌رود که Dell نیز با کاهش شدید 6.7 درصد در عرضه لپ‌تاپ های خود مواجه شود. ارقام فروش بالای مورد انتظار مک بوک ایر 2022 باید به اپل کمک کند تا طوفان اقتصادی پیش رو را پشت سر بگذارد. در واقع احتمالاً آنها کمترین آسیب را در بین شش شرکت بزرگ در این حوزه متحمل شوند.

 

نظر شما چیست؟ فروش مک بوک ایر 2022 اپل به موفقیت های این شرکت خواهد افزود؟ شما این لپ‌تاپ را با توجه به قیمت آن می‌پسندید؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات به ما بگویید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری