حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت جدید شیائومی گواهی 3C را دریافت کرد؛ شیائومی پد ۶ در راه است؟

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | تبلت، شایعات، شیائومی

تبلت جدید شیائومی موفق به دریافت گواهینامه 3C شده است. این دستگاه با نام مدل L81A شناخته می‌شود. شیائومی و بسیاری از آن تولیدکنندگان چینی از شارژر های بسیار قدرتمندی در محصولات خود استفاده می‌کنند. برای مثال ردمی نوت ۱۱ پرو با آنکه یک تلفن هوشمند میان رده است، از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند و نسخه پلاس نیز از شارژر ۱۲۰ واتی برخوردار است. گفته می‌شود که تبلت آینده شیائومی نیز در بخش «شارژ سریع» قدرتمند ظاهر خواهد شد.

تبلت جدید شیائومی از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی خواهد کرد

شیائومی پد ۵ از شارژ سریع ۳۳ وات و نسخه پرو آن نیز از شارژر ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند. بر اساس اطلاعات منتشر شده، تبلت جدید شیائومی نیز همانند Pad 5 Pro از فست شارژ ۶۷ واتی پشتیبانی خواهد کرد. درست است که تبلت آینده Xiaomi در میان داده های 3C مشاهده شده است. متاسفانه اما این گواهینامه هیچ اطلاعاتی درباره دستگاه مذکور فاش نمی‌کند. فقط ما می‌دانیم که این تبلت با شماره مدل 22081281AC شناخته می‌شود.

Xiaomi Pad 5

هنوز نمی‌توان به طور قاطع ادعا کرد که محصول مورد بحث همان Xiaomi Pad 6 است یا خیر. اما وب‌سایت Xiaomiui فرض می‌گیرد که این تبلت، همان شیائومی ۶ مورد انتظار خواهد بود. همان طور که اشاره شد، اطلاعات خاصی از تبلت آینده شیائومی در اختیار نداریم. اما یک وبلاگ نویس معروف چینی ادعا می‌کند که این دستگاه در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ میلادی عرضه خواهد شد. با توجه به زمان عرضه احتمالی، انتظار داریم که تراشه جدیدی در این محصول به کار گرفته شود.

مشخصات Xiaomi Pad 5 را به خاطر دارید؟

شیائومی پد ۵ از تراشه اسنپدراگون ۸۶۰ برخوردار بوده و در دو نسخه با حافظه های داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه شد. هر دو نسخه از ۶ گیگابایت رم برخوردارند. دوربین اصلی این تبلت رزولوشن ۱۳ مگاپیکسلی داشته و قابلیت فیلم‌برداری 4K نیز برای آن در نظر گرفته شده است. از دیگر ویژگی های این دستگاه می‌توان به باتری پرظرفیت ۸,۷۲۰ میلی آمپری و پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی اشاره کرد.

تبلت شیائومی Pad 5 رسما معرفی شد: نسخه جهانی Mi Pad 5 با قیمت بیشتر

نظر شما درباره تبلت های شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی