حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدل 6.7 اینچی آیفون 14 استاندارد اپل احتمالا آیفون 14 پلاس نام‌گذاری خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

برای ماه‌ها، گزارش‌ها و شایعات به‌طور یکسان مدل بزرگ‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر آیفون 14 استاندارد اپل را آیفون 14 مکس می‌نامیدند. بااین‌حال، درنهایت ممکن است این‌طور نباشد، زیرا این شرکت به‌احتمال‌فراوان برند پلاس را که در آیفون‌های نسل قبلی خود از آن استفاده می‌کرد، احیا کرده و گوشی بزرگ آینده خود در مدل غیر پرو را، آیفون 14 پلاس بنامد.

آیفون 14 پلاس اپل

شایعه شده است که اپل پس از پنج سال نام “پلاس” را به آیفون‌های خود برمی‌گرداند؛ زیرا آخرین باری که این شرکت از این برند استفاده کرد، در سال 2017 بود که به‌طور رسمی آیفون 8 پلاس را در کنار آیفون 8 و آیفون X رونمایی کرد. در سال 2022، درحالی‌که تأمین‌کنندگان اپل برای ارسال قطعات آماده می‌شوند، غول فناوری خود را آماده می‌کند تا چهار مدل آیفون 14 را احتمالاً در شهریورماه عرضه کند که احتمالاً یکی از آن‌ها iPhone 14 Plus نامیده خواهد شد.

وب‌سایت کره‌ای Naver به مخاطبان اطلاع می‌دهد که اپل طرح نام‌گذاری آیفون 14 پرو را حفظ خواهد کرد، درحالی‌که آیفون 14 پلاس نامی خواهد بود که متعلق‌به مدل ارزان‌تر با صفحه‌نمایش 6.7 اینچی LTPS OLED است. نسخه معمولی 6.1 اینچی با دوربین پشتی دوگانه، آیفون 14 نامیده خواهد شد، بنابراین کل این سری برای سال 2022 تکمیل می‌شود.

آیفون 14 پلاس اپل

آیفون 14 پلاس اپل

استفاده از نام آیفون 14 پلاس به‌جای آیفون 14 مکس انتخاب بهتری است زیرا سردرگمی کمتری برای مصرف‌کنندگان اپل ایجاد می‌کند. ازآنجایی‌که آیفون 14 مکس و آیفون 14 پرو مکس تقریباً یکسان به‌نظر می‌رسند، می‌تواند به این معنی باشد که برخی از مشتریان ممکن است تفاوت جزئی در نام را تشخیص ندهند و درنهایت مدل نادرست را خریداری کنند. ازنظر زیبایی‌شناسی، آیفون 14 پرو مکس دارای دوربین سه‌گانه پشتی است، درحالی‌که آیفون 14 پلاس تنها دارای دو لنز در پشت خود است، بنابراین افراد تیزربین ممکن است این تغییرات را دیده و بلافاصله تشخیص دهند که کدام طراحی مربوط به کدام مدل است.

متأسفانه، گاهی اوقات مشتریان توجه کافی را نداشته و ناخواسته دستگاه اشتباهی را سفارش می‌دهند. در اخبار مرتبط، iPhone 14 Plus ممکن است دارای بزرگ‌ترین باتری از هر چهار مدل آینده باشد و به‌جای A16 Bionic پیشرفته‌تر که شایعه شده است در انحصار آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس خواهد بود، از تراشه نسل پیشین A15 Bionic استفاده کند.

دیدگاه شما پیرامون نام‌گذاری مدل بزرگ‌تر و استاندارد از آیفون‌های آینده اپل با نام iPhone 14 Plus چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی