حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پروژه Osom OV1 به Solana Saga تغییر نام داد: یک گوشی جدید مبتنی‌بر بلاک چین

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اسمارت‌فون، برندهای مطرح فناوری

پروژه OSOM OV1، یک گوشی هوشمند اندرویدی جدید بود که مراحل توسعه‌ي اولیه آن توسط مهندسان سابق Essential انجام می‌شد؛ اما به‌تازگی به‌عنوان یک دستگاه رمزنگاری/وب 3، با نام “Solana Saga” تغییر نام داده است.

تغییر نام گوشی Osom OV1 به Solana Saga

OSOM امروز همکاری خود را با Solana اعلام کرد، یک شرکت web3 که بر روی آوردن “Solana Mobile Stack” به تلفن‌های همراه متمرکز است زیرا “web3 درحال‌حاضر برای گوشی‌های هوشمند ساخته نشده است”. همه این‌ها با “Solana Saga”، یک گوشی هوشمند پرچمدار اندرویدی که توسط OSOM توسعه می‌یابد، تغییر خواهد کرد.

همان‌طور که مشخص است، Solana Saga به‌معنای پایان کار برای گوشی پیشین OSOM OV1 نیز به‌شمار می‌رود.

حساب رسمی OSOM اخیرا توییتری را منتشر کرده است که نشان می‌دهد که OV1 «اکنون» Solana Saga نامیده خواهد شد و این موضوع همچنین ازطریق تیم روابط عمومی OSOM تأیید شده است.

تغییر نام گوشی Osom OV1 به Solana Saga

تغییر نام گوشی Osom OV1 به Solana Saga

OSOM در بیانه‌ای رسمی اضافه می‌کند:

    OSOM از شراکت با Solana برای تولید Solana Saga، یک تلفن همراه اندرویدی پرچمدار با عملکرد و ویژگی‌های منحصربه‌فرد که کاملاً با بلاک چین Solana ادغام شده، خوشحال است که تراکنش در وب 3 و مدیریت دارایی‌های دیجیتال مانند توکن‌ها و NFT‌ها را آسان و ایمن می‌کند.

    OSOM بسیار هیجان‌زده است که با سولانا در ساختن Saga شریک می‌شود. جهان به شرکت‌های سخت‌افزاری جدید نیاز دارد تا از آینده‌ای که Web3 در آن نقش پررنگی دارد، پشتیبانی کنند.

Jason Keats، بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت OSOM Products، نیز می‌گوید:

ساختن اکوسیستمی که به آینده می‌نگرد بدون اینکه تحت‌فشار اکوسیستم‌های قدیمی گذشته باشد، بسیار هیجان‌انگیز است.

پیش‌سفارش‌های Saga به‌صورت سپرده 100 دلاری از امروز در ایالات‌متحده، کانادا و بریتانیا باز می‌شوند. درصورت تغییر نظر در تاریخ بعدی، سپرده‌ها قابل بازپرداخت هستند. قیمت کامل دستگاه 1000 دلار است و برای واریز وجه به کیف پول سولانا نیاز دارید.

فراتر از تمرکز بر روی وب 3، ساگا همچنین به‌طور کامل از مشخصات گوشی خود رونمایی می‌کند. این دستگاه دارای تراشه اسنپدراگون 8+ نسل 1، 12 گیگابایت رم، صفحه‌نمایش 6.55 اینچی با رفرش‌ریت 120 هرتز، باتری 4100 میلی‌آمپرساعتی با شارژ بی‌سیم، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی می‌باشد و در سه‌ماهه اول 2023 عرضه خواهد شد.

نظر شما پیرامون تغییر نام پروژه Osom OV1 به Solana Saga چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی