حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مهندسان اسنشال‌فون در حال توسعه تلفن OSOM OV1 هستند: رونمایی در تابستان 1401

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اسنشال، شایعات

اسنشال‌فون را به خاطر دارید؟ این دستگاه که توسط تیمی شامل اندی روبین، به اصطلاح “پدر اندروید” ساخته شده بود، در آگوست 2017 عرضه شد. در دسامبر 2018، این گوشی در وب سایت خود شرکت تمام شد و تا فوریه 2020 اعلام شد که دستگاه دیگر هیچ به روز رسانی نرم افزار دیگری را دریافت نخواهد کرد. بعد از مدت ها اما نام اسنشال دوباره بر سر زبان ها افتاده است. این بار با دستگاهی خاص به نام OSOM OV1 که توسط شرکت OSOM ساخته خواهد شد.

پایان اسنشیال فون و شکست اندی رابین در دنیای سخت افزار موبایل های هوشمند

دو ماه قبل از اینکه صدای آخرین نفس های شرکت اسنشال‌فون پیدا شود، این شرکت در مورد آنچه ممکن است برای شرکت بعدی پیش بیاید بحث کرد. طبق گزارش‌ها، اندی روبین برنامه‌ های اسنشال فون 2 را لغو کرد و شروع به فکر کردن در مورد نوع دیگری از تلفن کرد که از هوش مصنوعی استفاده کند، صفحه نمایش کوچک‌تری داشته باشد و به جای تایپ کردن به ورودی‌های صوتی تکیه کند. اما هیچ نشانه ای وجود ندارد که این دستگاه با پایان اسنشال هرگز بتواند ظاهر شود.
نام OSOM را ممکن است نشنیده باشید. به طور خلاصه شاید بهترین توصیف، شرکت تولید گوشی‌ های هوشمند برخاسته از خاکستر های اسنشال باشد. این شرکت اخیراً برای تبلیغ تلفن آینده خود در لینکدین شروع به تبلیغات گسترده کرده است. در این مرحله، به نظر می‌رسد هیچ چیز ثابت نشده است، اما این شرکت چهار رنگ روشن را به نمایش گذاشته است که دستگاه آینده آنها، OV1 ممکن است با آنها عرضه شود.
OSOM مخفف عبارت “Out of sight, Out of mind” است و مانند کلمه “awesome” تلفظ می شود. برخی از اعضای تیمی که روی اسنشال‌فون کار می‌کردند، گوشی جدیدی ساخته‌اند که طبق گزارش‌ ها امسال عرضه می‌شود. دستگاه جدید آنها OV1 با تاکید زیادی بر حفظ حریم خصوصی عرضه خواهد شد. آخرین اطلاعات نشان می‌دهند که تاریخ رونمایی از این دستگاه ممکن است”تابستان 2022″ باشد.

سه هفته پیش، این شرکت یک «نظرسنجی» در لینکدین برای چهار ترکیب رنگ ممکن برای گوشی آینده انجام داد. در گزارشات قبلی که با مدیر عامل OSOM در سال گذشته انجام شد، گفته می‌شد این تلفن در دو رنگ سیاه و سفید تولید خواهد شد. اما این نظرسنجی چهار رنگ جدید را نشان داد که شرکت حداقل به دنبال آن است: زرد خورشیدی، سبز شفق قطبی، آبی گرگ و میش، و بنفش غروب.

مهندسان اسنشال‌فون در حال توسعه تلفن OSOM OV1 هستند

مهندسان اسنشال‌فون در حال توسعه تلفن OSOM OV1 هستند

عکسی که توسط منابع از OSOM OV1 بدون پنل پشتی به اشتراک گذاشته شده است نشان می دهد که این دستگاه ممکن است از شارژ بی سیم پشتیبانی کند. همچنین علاوه بر تمرکز فوق‌العاده بر حریم خصوصی کاربران، اعتقاد بر این است که تعمیر این دستگاه نیز برای کاربر آسان است.

با این حال، این گزارشات تضمین نمی کند که OSOM OV1 در چهار رنگ ارائه شود؛ همانطور که مدیر عامل این شرکت نیز می گوید، “ما نمی توانیم قول بدهیم که این این دستگاه حتماً وارد بازار شود، اما بدانید که این یک احتمال غیر قابل انکار است.”

OSOM OV1 چه زمانی ممکن است معرفی شود؟

به نقل از وبسایت خبری Phonearena، در حالی که OSOM در ابتدا امیدوار بود این گوشی را در MWC معرفی کند، مولر مدیر عامل این شرکت می‌گوید که “تابستان 2022 نزدیک است!” مشخص نیست که آیا این یک اشاره در مورد زمانی است که دستگاه روی کاربران را می بیند یا صرفاً یک تاریخ برای ارائه مستندات بیشتر است.
این گوشی روی اندروید اجرا می‌شود و یکی از مواردی که OSOM می‌خواهد از اسنشال‌فون وام بگیرد، سرعت ارائه به‌روزرسانی‌ های اندروید است. در همین زمینه، جیسون کیتس، یکی از اعضای تیم اسنشال و یکی از مدیران OSOM گفت که گوگل قبلاً به خاطر به‌روزرسانی‌ های سریع اندروید توسط اسنشال عصبانی می‌شد!
زمان زیادی از آخرین اخباری که از تولیدات خاص اسنشال شنیدیم میگذرد و حالا گویا از خاکستر های آن ایده های نو، شرکت OSOM برخاسته است. به نظر شما این شرکت در مسیر خود برخلاف اسنشال موفق خواهد بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری