حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کابل شارژر Osom OV1 با تمرکز بر حریم خصوصی ارایه می شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | برندهای مطرح فناوری

این روزها برای رشد در بازار بی‌رحم موبایل باید دلیل خوبی برای تمایز داشته باشید. خیلی از برندهای چینی با راهبرد قیمت ارزان به پیش رفتند و واقعا موفق هم شدند. نوکیا با تلاش برای شناخته شدن به آپدیت سریع فعالیت می کند و برند جدید Osom که ققنوس برخواسته از خاکستر Essential است، روی حریم خصوصی تمرکز کرده است. در همین راستا آن ها می گویند کابل شارژر Osom OV1 با تمرکز بر حریم خصوصی ارایه می شود. اما یک کابل شارژر چطور می تواند حریم خصوصی شما را افزایش دهد؟

کابل شارژر Osom OV1

پنج روز پیش بود که جزئيات گوشی Osom OV1 به‌عنوان اسمارت‌فون جدید مهندسان سابق اسنشال اعلام شد.

حساب توییتری Osom Privacy به تازگی تیزر جدیدی از گوشی هوشمند آینده خود یعنی OV1 منتشر کرده است. Osom یک برند متمرکز بر حفظ حریم خصوصی بوده که با تیم اصلی مهندسین سازنده Essential PH-1 در حال ساخت یک گوشی هوشمند متمرکز بر حریم خصوصی است.

این توییت جدید کابل حریم خصوصی USB-C را که هفته گذشته دیدیم را به همراه اولین تصویر از جلوی دستگاه را نشان می دهد. این کابل دارای یک سوئیچ فیزیکی روی آن است که به کاربر اجازه می دهد تصمیم بگیرد که آیا اجازه عبور داده از طریق کابل را بدهد یا فقط برق از آن عبور کند، جالب است نه؟

کابل شارژر Osom OV1

کابل شارژر Osom OV1

همانطور که گفتیم تصویر برای اولین بار قسمت جلویی گوشی OV1 را نشان می دهد. می بینیم که دستگاه دارای حاشیه نمایشگر کمی ضخیم است. ما همچنین نگاهی اجمالی به برنامه هایی داریم که به صورت پیش فرض روی تلفن نصب شده اند.

علاوه بر چیزی که شبیه برنامه حریم خصوصی Osom به نظر می رسد، مرورگر پیش فرض گویا مرورگر Brave است و سیگنال به نظر می رسد برنامه پیام رسانی پیش فرض باشد. ما نمی دانیم که آیا این نسخه از سیگنال دارای یک برنامه پیش فرض پیامک است یا خیر.

اطلاعات کابل حریم خصوصی Osom هفته گذشته هم درز کرد، زمانی که این شرکت نکاتی را در مورد جنس بدنه OV1 توضیح داد. همچنین گفت که این دستگاه از تراشه جانشین Snapdragon 8 Gen 1 استفاده می‌شود. این تلفن با فولاد ضد زنگ، سرامیک و شیشه ساخته خواهد شد. از نظر عمر باتری قوی است که این شرکت به آن لقب “Beyond all day battery” را می دهد و در نهایت و قیمت آن زیر 1000 دلار خواهد بود.

نظر شما درباره این ویژگی خاص در یک کابل شارژر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)