حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی اسمارت بند ۹ به رونمایی نزدیک شد

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | شیائومی، لوازم جانبی

پس از عرضه شیائومی اسمارت بند ۸ منتظر جانیشن آن هستیم. آنطور که پیداست این محصول به رونمایی رسیده نزدیک شده است. شیائومی اسمارت بند ۹ یک گواهی جدید دریافت کرده و این به ما می‌گوید که احتمالا به زودی آن را ملاقات خواهیم کرد.

شیائومی اسمارت بند ۹

دستبند هوشمند جدید این برند چینی به تازگی در پایگاه داده IMDA سنگاپور رصد شده است. این بدان معناست که اسمارت بند ۹ به زودی در بازار جهانی عرضه خواهد شد. این لیست شماره مدل M2345B1 را برای نسخه پایه و شماره مدل M2346B1 را برای Smart Band 9 مجهز به NFC تأیید می‌کند. متأسفانه، جزئیات دقیق‌تر در مورد این دستگاه مانند مشخصات، ویژگی‌ها، طراحی و موارد دیگر هنوز نامشخص است.

دسبند‌های Xiaomi Smart Band 9 و Smart Band 9 NFC پیش‌تر در چین رصد شدند و ماه گذشته نیز گواهی رادیویی را دریافت کردند. اوایل سال جاری میلادی، نسل قبلی یعنی اسمارت بند 8 پرو سرانجام در اروپا به فروش رفت، علیرغم اینکه اولین بار اواسط 2023 در چین رونمایی شد. حتی اسمارت بند 8 پایه اوایل 2023 عرضه شده بود.

بنابراین بعید نیست که رونمایی اسمارت بند ۹ خیلی نزدیک باشد. دستبندهای هوشمند شیائومی یکی از محبوب‌ترین لوازم‌جانبی‌های این شرکت محسوب می‌شود و خیلی از کاربران منتظر نسل جدید آن هستند.

بزرگترین کارایی‌های یک دستبند هوشمند را می‌توان در نمایش نوتیفیکیشن دید که اگر در حین حرکت باشید از بیرون آوردن گوشی یا تبلت بی‌نیاز می‌شوید. همچنین پایش فعالیت‌های ورزشی و داده‌های سلامتی با تقریب قابل قبولی، از دیگر کارایی‌های آن‌هاست.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید Smart Band 9 یک نسل انقلابی باشد یا یک به‌روزرسانی عادی است.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)