حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی گوشی (Nothing phone (1 مشخص شد: 21 تیر 1401

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | برندهای مطرح فناوری

پس از یک سال از انتشار افشاگری‌ها و تیزرهای گوناگون، سرانجام کمپانی ناتینگ تاریخ معرفی اولین نسل از گوشی هوشمند خود با نام Nothing phone (1) را به‌طور رسمی برای تاریخ 12 ژوئیه (21 تیر 1401) اعلام کرد.

تاریخ معرفی گوشی Nothing phone (1)

Nothing phone (1) نشان‌دهنده‌ی اولین گوشی هوشمند پس از راه‌اندازی شرکت کارل پی است و همچنین دومین سخت‌افزار افزوده‌شده به سری Nothing، پس از عرضه‌ی نسبتاً موفق ایربادز Nothing Ear 1 در اواخر سال 2021 به‌شمار می‌رود.

مدیرعامل این شرکت، Carl Pei،  در مصاحبه اخیر خود در مورد برخی از ویژگی‌های اصلی طراحی گوشی خود صحبت کرده و نشان داد که phone (1) از یک شاسی آلومینیومی بازیافتی و قاب پشتی شفاف استفاده می‌کند. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به پردازنده کوالکام اسنپدراگون و شارژ بی‌سیم اشاره کرد. بااین‌حال، مشخصات دیگر هنوز ناشناخته است.

انتظار داریم اولین نگاه واقعی خود را از دستگاه phone (1) دارای سیستم‌عامل Nothing و برخی از برنامه‌های کاربردی انحصاری در طول سخنرانی کلیدی دریافت کنیم. تاکنون لانچر سبک‌وزن Nothing Launcher ارائه شده است که درحال‌حاضر برای همه گوشی‌های هوشمند دارای اندروید 11 یا بالاتر در دسترس می‌باشد.

معرفی گوشی Nothing phone (1)

معرفی گوشی Nothing phone (1)

مانند بسیاری از محصولات جدید که در 24 ماه گذشته فاش شده است، Nothing این دستگاه اندرویدی جدید را در یک رویداد پخش زنده به‌صورت مجازی که در سایت nothing.tech در ساعت 16:00 BST / 11:00 ET / 8:00 PT برگزار می‌شود، رونمایی خواهد کرد.

افشای قبلی توسط خرده‌فروشان اروپایی نشان می‌دهد که تلفن Nothing (1) با قیمتی در حدود 500 یورو در این منطقه عرضه می‌شود و قرار است از 21 جولای به فروش برسد. به‌احتمال‌زیاد این قیمت‌گذاری روی مشخصات دستگاه تأثیر می‌گذارد؛ به این معنی که این گوشی قطعا یک دستگاه میان‌رده، و نه پرچمدار، خواهد بود.

اگر شایعات درست باشد، می‌توانیم شاهد عرضه گوشی Nothing (1) با پردازنده Snapdragon 7 Gen 1 کوالکام به‌جای پردازنده پرچمدار سری Snapdragon 8 Gen 1 باشیم که در این زمینه، مشابه با گوشی پرچمدار دو سال گذشته گوگل، پیکسل 5، به‌نظر می‌رسد.

نظر شما پیرامون معرفی گوشی Nothing phone (1) در تیرماه پیش‌رو و مشخصات احتمالی این دستگاه میان‌رده چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی