حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ تلویحا گلکسی واچ 5 پرو با اندازه‌گیری دمای بدن و حذف مدل کلاسیک را تأیید کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، سامسونگ، شایعات

حدود یک ماه قبل بود که تأیید کردیم سامسونگ ممکن است مدل «کلاسیک» با حاشیه چرخان را برای گلکسی واچ 5 عرضه نکند. نسل آینده ساعت‌های هوشمند سامسونگ احتمالا تنها شامل مدل‌های گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو خواهد بود. حال به‌تازگی، اسکرین‌شاتی از اپلیکیشن Samsung Health منتشر شده است که علاوه‌بر تأیید اضافه‌شدن مدل پرو و حذف مدل کلاسیک از سری Galaxy Watch 5، به ارا‌ئه‌ی قابلیت موردانتظار اندازه‌گیری دمای بدن برای نسخه پرو نیز اشاره دارد.

عرضه گلکسی واچ 5 پرو و حذف مدل کلاسیک

شایعات پیشین باعث نگرانی کاربران سامسونگ مبنی‌بر حذف حاشیه چرخان در مدل‌های گلکسی واچ 5 شده بود. درحالی‌که سامسونگ هنوز این موضوع را تأیید نکرده است، به‌نظر می‌رسد که این شرکت به‌طور تصادفی نام تجاری ساعت‌های هوشمند آینده خود را تأیید کرده و متأسفانه، مدل کلاسیک با قابلیت مذکور، در این لیست قرار نگرفته است.

همان‌طور که اولین بار توسط 9to5Google مشاهده شد، پس از انتشار بتای One UI 4.5 برای گلکسی واچ 4، این شرکت همچنین نسخه بتای 6.22.0.069 را برای برنامه Samsung Health خود منتشر کرد. در لیست، از دستگاه‌هایی که از این نسخه‌ی بتا پشتیبانی می‌کنند شامل Galaxy Watch 5 و Galaxy Watch 5 Pro نام برده شده است.

گلکسی واچ 5 پرو

گلکسی واچ 5 پرو

این ممکن است نشانه دیگری باشد که نوع کلاسیک گلکسی واچ سامسونگ اکنون به پایان راه خود رسیده است. حاشیه چرخان قابلیتی است که موردعلاقه بسیاری از طرفداران ساعت‌های هوشمند سامسونگ می‌باشد. طبیعتا، آن‌ها خوشحال نخواهند شد که سامسونگ این ویژگی را از ساعت‌های هوشمند خود کنار بگذارد.

بااین‌حال، شاید تمام پیشرفت‌های دیگری که سامسونگ با ساعت‌های هوشمند جدید خود معرفی خواهد کرد، کافی باشد تا طرفداران، حاشیه چرخان را برای همیشه فراموش کنند. همچنین گزارش شده است که گلکسی واچ 5 بهبود قابل‌توجهی در عمر باتری به‌همراه خواهد داشت.

ارائه قابلیت اندازه‌گیری دمای بدن برای Galaxy Watch 5 Pro

شواهد جدیدی که در نسخه بتای One UI Watch 4.5 یافت شده، نشان می‌دهد که سامسونگ ممکن است قابلیت اندازه‌گیری دمای را به Galaxy Watch 5 خود بیاورد.

همان‌طور که در اسکرین‌شات زیر مشاهده می‌شود، آزمایش‌کنندگان بتا اکنون یک گزینه‌ی جدید «اندازه‌گیری دمای پوست در هنگام خواب» را در داخل برنامه Samsung Health دارند.

ارائه قابلیت اندازه‌گیری دمای بدن برای Galaxy Watch 5 Pro

ارائه قابلیت اندازه‌گیری دمای بدن برای Galaxy Watch 5 Pro

سری گلکسی واچ 4 فعلی فاقد سخت‌افزار اندازه‌گیری دمای بدن است، به این معنی که سامسونگ درحال کار بر روی اضافه کردن نرم‌افزار موردنیاز برای اندازه‌گیری دمای بدن به One UI 4.5 برای مدل های آینده ساعت‌های هوشمند خود است. اما اینکه آیا این ویژگی در زمان عرضه در گلکسی واچ 5 در دسترس خواهد بود یا خیر، هنوز مشخص نیست.

سامسونگ می‌تواند سری گلکسی واچ 5 را با حسگر غیرفعال دمای بدن عرضه کرده و سپس مدتی بعد و ازطریق به‌روزرسانی سیستم‌عامل، این ماژول را فعال کند. شاید سامسونگ درحال ایجاد زمینه‌ای برای این ویژگی در بخش نرم‌افزاری برای مدل‌های 2023 ساعت هوشمند خود است، بدون اینکه قصدی برای ارائه این ویژگی در گلکسی واچ 5 داشته باشد.

به‌هرحال، انتظار می‌رود سامسونگ در مردادماه امسال از ساعت‌های هوشمند جدید خود رونمایی کند.

درنهایت، دیدگاه شما پیرامون اضافه شدن مدل پرو و حذف نسخه کلاسیک از سری گلکسی واچ 5 و همچنین احتمال ارائه قابلیت اندازه‌گیری دمای بدن به نسل جدید ساعت‌های هوشمند سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی