حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بخشی از طراحی گوشی Nothing Phone (1) در تیزر رسمی این شرکت فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | Nothing

برند Nothing تاکنون در مورد اولین گوشی هوشمند خود با نام Nothing Phone (1) که قرار است در تاریخ 21 تیر 1401 به‌صورت رسمی معرفی شود، تیزرهای مختلفی را منتشر کرده است. طبق گزارش‌ها، تولید Nothing Phone (1) در کشور هند آغاز شده که نشان می‌دهد این شرکت به انتشار مشخصات بیشتری از این گوشی هوشمند، پیش از رونمایی رسمی از آن ادامه خواهد داد. به‌تازگی اما، Nothing پوستری از Phone (1) را منتشر کرده است که به طراحی لبه بالایی این گوشی در قسمت پنل پشتی آن اشاره دارد.

طراحی گوشی Nothing Phone (1)

آخرین تیزر Nothing Phone (1) تأیید می‌کند که این گوشی هوشمند طراحی لبه تخت دارد و فریم نقره‌ای‌رنگ دستگاه نیز دارای گوشه‌های گرد می‌باشد. قسمتی از پنل پشتی نشان می‌دهد که بدنه این دستگاه فلزی است. همچنین به‌نظر می‌رسد که یک دوربین عمودی در گوشه سمت چپ بالا وجود دارد. این می‌تواند به یک ترکیب دوربین دوگانه اشاره داشته باشد.

این شرکت قبلاً تأیید کرده است که Nothing Phone (1) دارای یک قاب میانی آلومینیومی بازیافتی با پنل پشتی شفاف خواهد بود. این دستگاه از یک پردازنده اسنپدراگون بهره برده و از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین تاکنون تأیید شده است که Phone (1) «بدون حاشیه پایین نمایشگر» است که نشان می‌دهد این دستگاه نسبت نمایشگر به بدنه چشمگیری را ارائه خواهد داد.

طراحی گوشی Nothing Phone (1)

طراحی گوشی Nothing Phone (1)

شایعه شده است که Nothing Phone (1) دارای صفحه‌نمایش AMOLED با رفرش‌ریت 120 هرتز به‌همراه اسکنر اثرانگشت درون نمایشگر و حداکثر 8 گیگابایت حافظه رم است. درحالی‌که هنوز هیچ خبری در مورد ظرفیت باتری آن وجود ندارد، لیست گواهینامه اخیر نشان داد که از این گوشی از شارژ سیمی 45 واتی پشتیبانی می‌کند.

طبق افشای دیگری، Nothing Phone (1) در اروپا حدود 550 یورو (579 دلار) قیمت خواهد داشت. در رویداد معرفی 12 جولای ممکن است شاهد معرفی برخی دیگر از محصولات Nothing مانند نسل دوم ایربادز این شرکت نیز باشیم.

نظر شما درباره‌ی تیزر ناتیگ پیرامون اشاره به طراحی گوشی هوشمند این برند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی