حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل درحال کار بر روی آیپد پرو 14 اینچی با نمایشگر mini-LED برای سال 2023 است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، تبلت، شایعات

به‌گفته‌ي راس یانگ، تحلیلگر Display Supply Chain Consultants (DSCC)، اپل درحال توسعه یک آیپد پرو با نمایشگر 14.1 اینچی mini-LED بوده و قرار است این دستگاه را در سال آینده عرضه کند.

آیپد پرو 14 اینچی اپل

یانگ در حساب توییتری خود ادعا کرده که این مدل بزرگ‌تر iPad Pro دارای نمایشگر mini-LED و ProMotion مانند آیپد پرو 12.9 اینچی فعلی می‌باشد.

این شایعه برای اولین بار روز گذشته منتشر شده و اعلام شد که اپل درحال توسعه مدل 14.1 اینچی آیپد پرو با تراشه M2 است که با 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و 16 گیگابایت حافظه رم عرضه می‌شود.

افشاگر Majin Bu نیز به دیگر مدل‌های آینده iPad Pro اشاره کرد و گفت که برای مدل 11 اینچی «تغییرات عمده‌ای» انتظار نمی‌رود، درحالی‌که مدل 12.9 اینچی ممکن است حاشیه‌های باریک‌تری در اطراف نمایشگر داشته باشد. همان‌طور که توسط Majin Bu ذکر شد، ویژگی‌های جدید iPadOS 16 مانند Stage Manager و Display Zoom نشان می‌دهند که یک مورد استفاده واضح‌تر برای iPad Pro با نمایشگر حتی بزرگ‌تر وجود دارد.

اکنون به‌نظر می‌رسد یانگ از شایعه Majin Bu در مورد وجود یک آیپد پرو 14.1 اینچی پشتیبانی کرده است. یانگ تاکنون طیف گسترده‌ای از بینش‌های دقیق را در مورد برنامه‌های اپل فاش کرده است، مانند صفحه‌نمایش ProMotion آیفون 13 پرو، اندازه نمایشگر و حاشیه‌های نسل ششم آیپد مینی، نمایشگرهای mini-LED مک بوک پرو 14 و 16 اینچی با ProMotion، اندازه صفحه‌نمایش مک بوک ایر M2 و موارد دیگر، بنابراین نظرات او ارزش جدی گرفتن را دارند.

آیپد پرو 14 اینچی اپل

آیپد پرو 14 اینچی اپل

درحالی‌که Majin Bu اعلام کرد که می‌توان منتظر رونمایی از مدل‌های جدید آیپد در مهر یا آبان‌ماه سال جاری بود، یانگ از زمان عرضه این دستگاه‌ها مطمئن نبوده و ادعا می‌کند که اوایل سال 2023، “ممکن است زمان محتمل‌تری باشد.”

اولین گزارش در مورد مدل‌های بزرگ‌تر iPad Pro توسط مارک گورمن بلومبرگ در سال گذشته ارائه شد. گورمن بیان داشت که اپل در حال بررسی آیپدهایی با نمایشگرهای بزرگ‌تر است:

    به من گفته‌شده که اپل مهندسان و طراحانی دارد که در حال بررسی آیپدهای بزرگ‌تر هستند که می‌تواننددر سال‌های آینده به فروشگاه‌ها راه یابند. این دستگاه‌ها بعید است که به سال آینده برسند. اما یک آیپد بزرگ برای بسیاری از افراد، از جمله من، دستگاه عالی خواهد بود و همچنان خطوط بین تبلت و لپ‌تاپ را محو می‌کند.

شایعه درباره یک آیپد پرو جدید از سوی Majin Bu و Young، علاوه‌بر نظرات قبلی گورمن، نشان می‌دهد که احتمال ظهور یک مدل بزرگ‌تر از iPad Pro بیشتر از آنچه قبلاً تصور می‌شد، وجود دارد.

دیدگاه شما پیرامون احتمال معرفی اپل از یک iPad Pro با نمایشگر 14.1 اینچی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی