حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیپد پرو با تراشه M2 و شارژ MagSafe احتمالاً در پاییز 2022 معرفی خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

بر اساس آخرین اطلاعات منتشرشده توسط مارک گورمن از بلومبرگ، وی انتظار دارد نسل بعدی آیپد پرو اپل با پشتیبانی از تراشه M2 و شارژ MagSafe در پاییز پیش‌رو عرضه شود.

آیپد پرو با تراشه M2

گورمن در آخرین نسخه از خبرنامه “Power On” خود حدس می‌زند که ازآنجایی‌که اپل آیپد پروهای جدید را در ماه جاری و در رویداد “Peek Performance” معرفی نکرد، منطقی است که اکنون انتظار داشته باشیم مدل‌های جدید بین ماه‌های سپتامبر و نوامبر سال جاری وارد بازار شوند. در گزارش قبلی، گورمن ادعا کرد که اپل درحال برنامه‌ریزی «طیف وسیعی از محصولات سخت‌افزاری جدید در تاریخ خود» برای پاییز 2022 است و این مجموعه از نسخه‌های جدید اکنون به‌احتمال‌زیاد شامل مدل‌های به‌روزشده iPad Pro نیز می‌شود.

مدل‌های جدید iPad Pro در مارس 2016، ژوئن 2017، اکتبر 2018، مارس 2020 و آوریل 2021 عرضه شده‌اند، به این معنی که به‌نظر می‌رسد بین 13 تا 16 ماه طول می‌کشد تا اپل نسخه‌ای جدید از این محصول را ارائه کند. به‌نظر می‌رسد انتظار گورمن بازه زمانی طولانی‌تری را برای آیپد پرو در سال جاری نشان می‌دهد و فرض می‌کند که عرضه آن می‌تواند تا 19 ماه پس از عرضه مدل فعلی باشد. این همچنین به این معنی است که آیپد پروهای 2021 کنونی می‌تواند درمیان طولانی‌ترین محصولات این شرکت ازنظر فاصله‌ی عرضه با نسل پس از خود باشد.

آیپد پرو با تراشه M2

آیپد پرو با تراشه M2

در ماه‌های اخیر شایعات کمی در مورد نسل بعدی آیپد پرو منتشر شده است، اما گورمن تأیید کرد که انتظار دارد مدل‌های جدید دارای شارژ MagSafe و همچنین تراشه جدید «M2» باشند. انتظار می‌رود تراشه M2 دارای همان پردازنده 8 هسته‌ای ‌M1 باشد، اما به‌لطف فرآیند 4 نانومتری TSMC، از بهبود سرعت و کارایی بهره خواهد برد. همچنین شایعه شده است که هسته‌های گرافیکی اضافی با گزینه‌های 9 و 10 هسته گرافیکی در مقایسه با گزینه‌های 7 و 8 هسته‌ای در تراشه M1، در M2 وجود دارد.

دیدگاه شما پیرامون احتمال عرضه آیپد پرو با تراشه M2 و شارژ MagSafe تا پیش از پایان سال جاری میلادی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی