حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات احتمالی سونی Xperia 5 IV فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سونی، شایعات

به‌تازگی مشخصات احتمالی سونی Xperia 5 IV در رسانه اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذاشته شده است. گوشی کامپکت آینده سونی احتمالاً از تراشه Snapdragon 8 Gen 1 بهره برده و علاوه‌بر افزایش میزان حافظه رم به 12 گیگابایت، از شارژ بی‌سیم Qi نیز پشتیبانی می‌کند.

مشخصات احتمالی سونی Xperia 5 IV

پیش از این نگرانی وجود داشت که Xperia 5 IV حتی از سری Xperia این شرکت ژاپنی حذف شده باشد، اما اکنون اطلاعات درز کرده جدید امید تازه‌ای به طرفداران این گوشی کامپکت داده است. اخیراً شاهد حضور Xperia 5 IV در حساب کاربری رسمی سونی در اینستاگرام بودیم و چند شایعه در مورد این گوشی هوشمند پرچمدار منتشر شده است. یکی از آن‌ها ادعا می‌کرد که این دستگاه با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس عرضه خواهد شد. بااین‌حال، با توجه به اینکه Xperia 1 IV دارای نوع غیر پلاس این تراشه است، به‌نظر می‌رسد که مدل کوچک‌تر نیز از همین چیپست بهره خواهد برد.

احتمالاً هیجان‌انگیزترین بخش این افشای جدید، که باید با کمی شک‌وتردید در نظر گرفته شود، این است که Xperia 5 IV ازنظر حافظه رم با گوشی بزرگ‌تر خود برابری می‌کند. درحالی‌که هنوز یک مدل 8 گیگابایتی وجود خواهد داشت، به‌نظر می‌رسد یک نسخه 12 گیگابایتی نیز در دسترس خواهد بود. در مورد فضای ذخیره‌سازی، Xperia 5 IV به خریداران امکان انتخاب 128 گیگابایت یا 256 گیگابایت را می‌دهد. گوشی هوشمند 6.1 اینچی «کامپکت» ظاهراً با باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم Qi عرضه شده و حتی ممکن است بسته به زمان‌بندی عرضه، اندروید 13 را نیز اجرا کند.

مشخصات احتمالی سونی Xperia 5 IV

مشخصات احتمالی سونی Xperia 5 IV

در مورد مشخصات دوربین، سه لنز در عقب همچنان دارای سنسور 12 مگاپیکسلی هستند و دوربین جلو نیز به یک سنسور بزرگ‌تر 12 مگاپیکسلی تجهیز شده است. اطلاعات دقیق‌تری برای دوربین‌های Sony Xperia 5 IV با مشخصات 1/1.7 اینچی با فاصله کانونی 24 میلی‌متری، 1/2.5 اینچی 16 میلی‌متری و 1/3.5 اینچی 85-125 میلی‌متری برای سه سنسور پشتی و دوربین سلفی ارائه شده است. منبعی از طریق Esato حدس می‌زند که Xperia 5 IV ازنظر طراحی کلی باید مانند Xperia 5 III باشد. در مورد تاریخ عرضه، ممکن است با قضاوت بر اساس افشای اطلاعات اخیر، سونی به‌زودی تاریخی را اعلام کند. بااین‌حال، طرفداران احتمالاً باید ماه‌ها منتظر بمانند تا این گوشی برای خرید در دسترس قرار گیرد که می‌تواند تا دسامبر 2022 نیز به‌طول بینجامد.

درنهایت نظر شما درباره‌ی مشخصات احتمالی سونی Xperia 5 IV چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی