حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی کار بر روی Poco F4 Pro با تراشه Dimensity 9000 را متوقف کرده است

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، شیائومی

پوکو درحال آماده شدن برای رونمایی از گوشی هوشمند Poco F4 5G خود می‌باشد. اگرچه این برند هنوز تاریخ عرضه این دستگاه را فاش نکرده، اما شواهد مختلف بیانگر نزدیک‌شدن به زمان معرفی آن است. چندی پیش شاهد انتشار تصاویر زنده Poco F4 بودیم که تقریباً همه‌چیز را در مورد آن فاش کرد. در این میان، اکنون گزارشی جدیدی بیان می‌کند که با وجود شایعات پیشین مبنی‌بر معرفی مدل Poco F4 Pro 5G از سوی شیائومی، این مدل هرگز عرضه نخواهد شد و این شرکت کار بر روی آن را متوقف کرده است.

عدم عرضه Poco F4 Pro شیائومی

طبق گزارش جدیدی که به‌تازگی توسط وب‌سایت xiaomiui منتشر شده است، شیائومی، شرکت مادر ردمی و پوکو، تا همین اواخر بر روی Poco F4 Pro 5G کار می‌کرده؛ اما به‌نظر می‌رسد که این شرکت از طرح عرضه این دستگاه به بازار منصرف شده است.

برای کسانی که نمی‌دانند، Poco F4 5G یک مدل تغییرنام‌یافته از Redmi K40S محسوب می‌شود که به‌جای سنسور 48 مگاپیکسلی، یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی را دریافت می‌کند. به‌طور مشابه، بر اساس کدهای موجود در MIUI، گوشی Poco F4 Pro 5G نیز مبتنی‌بر Redmi K50 Pro بوده است.

Redmi K50 Pro با کد Matisse یکی از معدود گوشی‌های هوشمندی است که از چیپست Dimensity 9000 مدیاتک بهره می‌برد. همچنین یکی از معدود گوشی‌های میان‌رده با صفحه‌نمایش 2K AMOLED است که از Dolby Vision نیز پشتیبانی می‌کند.

عدم عرضه Poco F4 Pro شیائومی

عدم عرضه Poco F4 Pro شیائومی

وب‌سایت مذکور بیان می‌کند که شیائومی تا 19 آوریل درحال توسعه بیلدهای داخلی MIUI برای پوکو F4 Pro بوده است. بااین‌حال، ازآنجایی‌که نزدیک به دو ماه از انتشار آخرین نسخه نرم‌افزاری آن می‌گذرد ممکن است کار بر روی این گوشی برای همیشه متوقف شده باشد.

شایان‌ذکر است که نام تجاری Poco F4 Pro 5G اخیراً در صفحه تبلیغاتی Poco F4 5G ظاهر شده است. این مورد شاید این یک اشتباه تایپی باشد زیرا هیچ مدرک مشخص دیگری برای عرضه این گوشی هوشمند وجود ندارد.

نظر شما پیرامون عدم عرضه گوشی هوشمند پوکو F4 Pro از سوی شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
alikarimi

سلام، خب تنها حرفی که میشه گفت اینه که بگیم حیف ایکاش این گوشی زو. میساخت و وارد بازار میکرد، اگه همچین مشخصاتی با یه اسم دیگه میخوان وارد بازار جهانی کنن خب اشکال نداره، چون برای من نوعی اسم ملاک نیستش اصلش مشخصات گوشی هستش، ولی نه اگه میخواست این گوشی رو برای بازار جهانی بده و اینکارو نکرد واقعا اشتباه کرد و البته خب ضررشم به ماهم میرسه چون از یک گوشی خوب محروم شدیم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی