حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دکمه کناری هشدار وان پلاس تنها در پرچمداران دارای پسوند پرو به کار گرفته می‌شود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

از زمان عرضه وان پلاس ۲ در سال ۲۰۱۵، دکمه کناری هشدار به نماد تلفن های هوشمند این شرکت تبدیل شد. اما این رویه پس از ادغام وان پلاس و اوپو متوقف شده و بسیاری از محصولات اخیر این کمپانی فاقد دکمه فیزیکی هشدار هستند.

وان پلاس Nord 2T آخرین میان رده دارای دکمه کناری هشدار بود

همان‌طور که اشاره کردیم، وان پلاس پس از ادغام با اوپو دیگر به استفاده از دکمه هشدار در تلفن های هوشمند خود مقید نیست. اما دلیل این اتفاق چیست؟ باید بگوییم که بیشتر گوشی های پایین رده یا میان رده ای که وان پلاس در چند وقت اخیر معرفی کرده است، در حقیقت نسخه ری‌برند شده محصولات اوپو هستند. کاربران کماکان به این روند عادت کرده بودند. اما آن ها پس از رونمایی وان پلاس Ace یا همان 10R گیج شدند! زیرا که تلفن هوشمند مذکور یک میان رده پریمیوم است و حتی این دستگاه نیز فاقد دکمه فیزیکی هشدار بود!

هم اکنون افشاگر معروف اطلاعات یعنی Yogesh Brar با انتشار پستی در توییتر ادعا می‌کند که در آینده گوشی های بسیار اندکی از برند وان پلاس به دکمه کناری هشدار مجهز خواهند بود. گفته می‌شود که OnePlus Nord 2T آخرین میان رده وان پلاس است که از این دکمه برخوردار است. در آینده تنها پرچمداران دارای پسوند پرو وان پلاس دارای این کلید خواهند بود. این بدان معناست که اگر کاربران بخواهند از این ویژگی محصولات وان پلاس استفاده کنند، باید بودجه زیادی را کنار بگذارند.

ریلمی مانند وان پلاس کلید لغزنده هشدار را به فریم گوشی های خود اضافه می‌کند

همان‌طور که GizmoChina می‌گوید، هنوز نمی‌دانیم که علت این تصمیم چیست. شاید OnePlus می‌خواهد ویژگی مذکور را به نوعی منحصر به دستگاه های گران قیمت خود کند‌. شاید هم چون بسیاری از میان رده های این شرکت ری‌برند گوشی های اوپو هستند، ناچارا باعث حذف کلید فیزیکی هشدار شده است.

نظر شما چیست؟ آیا وجود دکمه کناری هشدار برای شما حائز اهمیت است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی