حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نقد و بررسی دوربین وان پلاس ۲ : ۱۳ مگاپیکسل با فوکوس لیزری و بدون OIS

نوشته

8 سال قبل | 8 دیدگاه | ترنجی

وان پلاس ۲ به زودی وارد بازار جهانی خواهد شد و همانطور که سابقه وان پلاس نشان می دهد، سودای به زیر کشیدن بزرگان را دارد. این جاه طلبی را می توان از شعار وان پلاس وان، یعنی قاتل پرچمدارها هم متوجه شد. حالا و در سال ۲۰۱۵ قرار است که دومین موبایل این شرکت به بازار برسد و آن ها بدشان نمی آید که کمی سر و صدا کنند و پرچمدار خود را سر زبان ها بیاندازند. همانطور که می دانید تیزرهایی برای وان پلاس ۲ منتشر شده است و در آخرین آن ها تایید می شود که وان پلاس ۲ جمع و جور تر از وان پلاس وان خواهد بود و البته باتری بزرگتری هم دارد. امروز این دستگاه در دست مارکوس برانلی است و ویدیویی از بررسی دوربین این دستگاه هنوز معرفی نشده، دارد. دیدن این ویدیو خالی از لطف نیست به خصوص که در آن دوربین وان پلاس ۲ را با نسل پیشین خود و آیفون ۶ پلاس، گلکسی اس ۶ و الجی جی ۴ مقایسه می کند. با ترنجی همراه باشید.

Oneplus Two camera

ابتدا این رابط کاربری دوربین وان پلاس ۲ است که شباهت زیادی به رابط کاربری دوربین نسخه خام اندروید دارد و البته بی شباهت هم به نمونه آیفونی اش نیست. تصاویری که با وان پلاس ۲ خواهید دید، در رزلوشن ۱۲٫۷ مگاپیکسل و با نسبت تصویر ۴:۳ گرفته شده است و این یعنی این دستگاه یک حسگر تصویر ۱۳ مگاپیکسلی دارد. آنطور که مارکوس می گوید، احتمالا  OIS وجود ندارد اما فوکوس لیزری در انجام فوکوس سریع خیلی مفید است. یکی از قابلیت های ویژه دوربین وان پلاس ۲ به Clear shot اشاره کرد که در آن تصاویر شارپ تری را خواهید داشت. احتمالا این حالت ویژه عکس برداری شبیه به عکس برداری ۵۰ مگاپیکسلی که در Oppo Find ۷ دیدیم باشد.

Oneplus tow-clearshote mode

به نظر MKBHD این دستگاه بهترین دوربین موجود روی تلفن های همراه هوشمند را ندارد اما یکی از مدعیان این بخش می تواند باشد. در ادامه شما را به تماشای این ویدیو دعوت می کنیم:

[aparat]http://www.aparat.com/v/zEL2q[/aparat]

دانلود ویدیو به حجم ۲۰ مگابایت

البته این دستگاه نسخه پیش تولید بوده و هنوز نرم افزار آن هم نهایی نشده است، مسلما جای پیشرفت هایی وجود دارد و وان پلاس می تواند شرایط را از این بهتر هم بکند. برای مثال در مقایسه با دوربین رقبایی که عرض کردیم، عملکردی همانند تصاویر زیر دارد :

Oneplus 2 VS iphone 6 plus VS LG G4 VS Galaxy s6 VS Oneplus one (2) Oneplus 2 VS iphone 6 plus VS LG G4 VS Galaxy s6 VS Oneplus one

نظر شما درباره دوربین وان پلاس ۲ چیست؟ در مجموع فکر می کنید وان پلاس چقدر بتواند با وان پلا ۲ موفق ظاهر شود؟ شما می توانید ویدیوی این بررسی را در کیفیت های بهتر از لینک زیر دانلود کنید : دانلود ویدیو نقد و بررسی دوربین وان پلاس ۲ ، تا رزلوشن ۴K

[su_button url=”https://www.youtube.com/watch?v=VDiOv9148gc” target=”blank” background=”#46bfb1″]youtube[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amin Arman

اگه با همون قیمت سری اولش عرضه بشه که در حد خوبه.
دوستان خبری از آیپاد تاچ جدید نشد؟ قرار بود ۲۳ تیر معرفی بشه؟ :unsure:

Blue Tech

والا منم منتظرش بودم
مثینکه نیومد :unsure:

naranan naratin

به نظر من صد در صد این عکسها ساختگی و جنبه تبلیغاتی داره تا گوشی دس آدم نیاد متوجه کیفیتش نمیشه راستی دوستان ترنجی اگه میشه یه مقاسه اسپیکر هم بزارید از پرچمداران :bye:

Jasper

آقای عطایی هممون خوب می دونیم که از این دست مقایسات پیش از موعد تا حالا خیلی اومده و نتایجشونم می دونیم.
شرکتای چینی مثل هوآوی و همین وان پلاس و حتی اوپو بیشتر روی پروپاگاندا و هیاهوی تبلیغاتی می خوان اسم و رسمی به هم بزنن. کیفیتشونم نگیم عالی بد نیست.
اما هنوز خیلی کار دارن تا به سطح اول صنعت موبایل و تبلت برسن.
نم دونم کدوم نسخه سری آنر هوآوی بود که قرار بود با اینجور مقایسه ها همه بزرگان موبایل رو به چالش بکشه اما بعد اینکه اومد حتی صداش هم در نیومد.

Shahspik

هنوز نیومده مقایساتش شروع شده :scratch:
بنظر رضایت بخشه عکساش
کاش تو ایران هم بیاد

رضا (z best)

کیفیت عکاسی عالی ولی چرا۱۳

Ari khan

واقعا خیلی خوبه!!!یعنی از اس۶ و جی۴ بهتره؟؟؟!!! عجببببب

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)