حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بروزرسانی One UI 5.0 سامسونگ باعث بهبود سرعت انیمیشن‌های رابط کاربری می‌شود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

One UI 5.0 نام احتمالی پوسته اختصاصی سامسونگ برپایه‌ی آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید می‌باشد. این شرکت قرار است این نسخه را در اواخر سال جاری همراه با اندروید 13 منتشر کند و انتظار می‌رود سامسونگ برنامه بتای One UI 5.0 را در ماه‌های آینده منتشر کند. بدیهی است که در‌حال‌حاضر هیچ جزئیاتی در مورد One UI 5.0 فاش نشده است، اما طبق جدیدترین شایعات به‌گوش رسیده، گفته می‌شود که بروزرسانی One UI 5.0 سامسونگ به‌طور قابل‌توجهی سرعت انیمیشن UI  را بهبود می‌بخشد.

بروزرسانی One UI 5.0 سامسونگ

بنابر گزارش sammobile، با توسعه کامل One UI 5.0 توسط سامسونگ، افزایش سرعت رابط کاربری یکی از موارد اصلی در دستور کار این شرکت است. این تیم درحال کار بر روی بهبود چشمگیر سرعت ناوبری UI است. همچنین انیمیشن‌ها را بهینه کرده تا روان‌تر و سریع‌تر ظاهر شوند.

این تغییر که بسیاری آن را جزئی می‌دانند، تأثیر زیادی بر تجربه کاربری خواهد داشت. هیچ‌کس تابه‌حال از رابط کاربری که بسیار بهینه شده است و هیچ نشانه‌ای از تأخیر را از خود بروز نمی‌دهد، شکایت نکرده است. با نمایشگرهایی با رفرش‌ریت بالاتر در دستگاه‌های ممتاز سامسونگ، به‌خوبی مي‌توان حس روانی در رابط کاربری و تجربه کاربری چشمگیری را القا کرد.

بروزرسانی One UI 5.0 سامسونگ

بروزرسانی One UI 5.0 سامسونگ

انتظار می‌رود سامسونگ در اواخر امسال و در کنفرانس توسعه‌دهندگان خود از تمام پیشرفت‌هایی که قرار است در One UI 5.0 ایجاد شود، رونمایی کند. SDC 2021 در اکتبر سال گذشته برگزار شد و نسخه بتای One UI 4.0 کمی بعد از آن منتشر شد.

بنابراین این شرکت ممکن است بازه زمانی مشابهی را برای One UI 5.0 در سال جاری دنبال کند. هنگامی‌که One UI 5.0 در SDC 2022 رونمایی شود، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که نسخه بتا در هفته‌های بعد منتشر شود. One UI 5.0 احتمالاً قبل از پایان سال جاری برای دستگاه‌های موجود واجد شرایط ارائه خواهد شد.

درنهایت، نظر شما پیرامون افزایش سرعت و بهبود کلی در تجربه رابط کاربری دستگاه‌های سامسونگ با بروزرسانی One UI 5.0 آینده این شرکت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی