حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خانواده هوآوی میت 50 در سه مدل و با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 عرضه می‌شود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

علی‌رغم تمام چالش های موجود در زنجیره تامین، هواوی به سمت معرفی سری گوشی های هوشمند پرچمدار بعدی خود یعنی خانواده هوآوی میت 50 حرکت می‌کند. در واقع در آخرین شایعات، یک منبع آگاه فاش می‌کند که لاین آپ هواوی میت 50 احتمالا در سه مدل خواهد بود. این موضوع ممکن است به این معنی باشد که این سه گوشی هوشمند از سری میت 50 هواوی می‌توانند نسخه پایه هواوی میت 50، میت 50 پرو و ​​میت 50 پرو پلاس باشند.

در مقایسه با این پرچمدار آینده، هواوی سال گذشته تنها دو نسخه از هواوی P50 را عرضه کرد که مدل استاندارد و پرو بودند. در حالی که در گذشته، این سازنده فناوری چینی سه مدل از سری P40 را معرفی کرده بود.

علاوه بر این، الگوی مشابهی در سری میت 40 نیز دنبال شد. در واقع این خانواده نیز دارای سه عضو میت 40، میت 40 پرو و میت 40 پرو پلاس بود. پس از آن، هواوی متوجه شد که نمی‌تواند از اجزای جدید برای دسترسی و ساخت دستگاه های جدید خود استفاده کند، تنها دو دستگاه از سری P50 را وارد بازار کرد. اما اکنون، به نظر می‌رسد که هوآوی برخی از مشکلات زنجیره تامین خود را حل کرده است و می‌تواند به روال ساخت سابق خود بازگردد.

خانواده هوآوی میت 50 در سه مدل و با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 عرضه می‌شود

در جدیدترین شایعات هوآوی میت 50 با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 معرفی خواهد شد

منبع اطلاعاتی همچنین تصور می‌کند که سری هوآوی میت 50 با اتصال 5G یکپارچه در درون دستگاه عرضه نمی‌شود و همچنان 4G باقی می‌ماند. در عوض اما این دستگاه ممکن است یک راه حل خارجی 5G مانند قاب ویژه شبکه 5G را به همراه خود داشته باشد. گزارش‌ های قبلی حاکی از آن بود که این گوشی هوشمند به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز می‌شود. زیرا نسخه آزمایشی این گوشی نیز به پردازنده سری 8 مجهز شده بود. اما این افشاگر اکنون ادعا می‌کند که این گوشی نیز مانند سایر پرچمداران تابستان 1401 از پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 بهره می‌برد.

علاوه بر آن، چیپست اسنپدراگون می‌تواند عکاسی هوشمند و تصویربرداری خوب را برای کیفیت تصویر بالا افزایش دهد. بنابراین این پرچمدار آینده تجربه بهتری از عکاسی با موبایل را برای شما به ارمغان می‌آورد.

با صحبت در مورد بخش دوربین، پست این افشاگر نشان می‌دهد که سری Huawei Mate 50 از طراحی دوربین پشتی با حلقه دوگانه استفاده می‌کند. با این حال، این دو حلقه بر اساس آخرین رندر ها در داخل یک دایره بزرگ‌تر قرار خواهند گرفت.

پس از دوربین کاربران احتمالاً راجع به سیستم عامل HarmonyOS 3.0 هیجان‌زده هستند که کلید واژه بعدی در زبان مصرف کنندگان تولیدات هوآوی است. بنابراین، این سازنده فناوری چینی HarmonyOS 3.0 را با سری Huawei Mate 50 منتشر خواهد کرد.

HarmonyOS 3.0 در کنفرانس توسعه دهندگان هوآوی در سال 2021 معرفی شد. این شرکت بخش های پردازش و عملکرد سیستم عامل را در مقایسه با HarmonyOS 2.0 بهبود بخشیده است. این افشاگر بیان می‌کند که HarmonyOS 3.0 تعاملات کاربری بین دستگاهی بهتری مانند قدرت بیشتر به ویژه در Super Device را برای شما به ارمغان می‌آورد.

در حال حاضر، هواوی تاریخ عرضه رسمی خانواده هوآوی میت 50 را تایید نکرده است. اما می‌توان انتظار داشت که این شرکت بتواند در ماه اوت (اگر نه در ماه جولای) از این دستگاه ها رونمایی کند. منتظر آنها هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری