حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لانچر Nothing نسخه بتا برای سری گلکسی S22 ،S21 و پیکسل 5 و 6 منتشر شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | Nothing

در اوایل سال جاری، کارل پی، هم‌بنیانگذار سابق وان پلاس و مؤسس Nothing، رسماً اعلام کرد که قصد دارد اولین گوشی هوشمند خود را در تابستان سال 2022 عرضه کند. با آن‌که تاکنون تاریخ دقیقی برای معرفی Nothing Phone 1 اعلام نشده است، اما این شرکت اکنون لانچر Nothing را برای گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S22 ،S21 و همچنین پیکسل سری 5 و 6 منتشر کرده که تجربه‌ی استفاده از رابط‌کاربری Nothing مبتنی‌بر اندروید را فراهم می‌کند.

لانچر Nothing

این لانچر شخص‌ثالث را می‌توان هم‌اکنون بر روی گوشی‌های سری گلکسی S21 و گلکسی S22 سامسونگ و همچنین گوگل پیکسل 5 و پیکسل 6 نصب کرد که شامل تعدادی عملکرد و ویژگی جدید است که در گوشی آینده Nothing (1) مورداستفاده قرار خواهد گرفت. همچنین این شرکت اعلام کرده که پشتیبانی از دستگاه‌های وان پلاس در این لانچر نیز به‌زودی ارائه می‌شود.

لانچر Nothing

لانچر Nothing

به‌عنوان یک پیش‌نمایش اولیه، Nothing Launcher شامل تعدادی ترفند و تنظیمات است، ازجمله آنچه کارل پی از آن به‌عنوان “Max Icons” و “Max Folders” یاد می‌کند. این موارد به شما امکان می‌دهد نمادها یا پوشه‌های برنامه را فشار داده و نگه دارید و فضای اشغال‌شده در صفحه اصلی خود را افزایش دهید. البته باید توجه داشته باشید که سطح سفارشی‌سازی با رویکرد ساده AOSP یا Pixel Launcher که در اینجا استفاده شده است، هنوز به سطح Nova Launcher نمی‌رسد.

 Nothing Launcher (بتا) یک پیش‌نمایش از Nothing OS آینده است که امکان تجربه‌ی پوسته اندروید با زبان طراحی نمادین این شرکت را فراهم می‌کند. ویژگی‌های منحصربه‌فرد این لانچر عبارتند از Max Icons ،Max Folders و همچنین ویجت‌های سفارشی Weather و Clock.

لانچر Nothing دارای مجموعه‌ای از تصاویر پس‌زمینه منحصربه‌فرد، ویجت‌های آب‌وهوا و ساعت، درکنار زنگ‌های اختصاصی آلارم است که با نسخه اصلی اندروید همخوانی دارد. متأسفانه، به‌نظر نمی‌رسد که این لانچر از فید Google Discover پشتیبانی کند؛ موردی که در پوسته‌های تولیدکنندگان مختلف اندرویدی رایج‌ است.

شما می‌توانید هم‌اکنون این برنامه را از فروشگاه Google Play دانلود کرده تا مزه رابط‌کاربری Nothing را بچشید. بااین‌حال، با رفتن به Settings > Apps > Default Apps > Default Home App، بایستی آن را به‌صورت دستی تنظیم کنید.

دیدگاه شما پیرامون لانچر Nothing و طراحی رابط‌کاربری و آیکون‌های آن با تمرکز بر دو رنگ عمده سیاه و سفید چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی