حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوکو C40 با MIUI Go و باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، پوکو

بالاخره گوشی ارزان پوکو با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری رسما معرفی شد. از خیلی جهات این گوشی شبیه به Redmi 10C است اما می توان تفاوت‌هایی را هم پیدا کرد. پوکو C40 با MIUI Go و باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری معرفی شده است و در این مطلب با هم با آن آشنا خواهیم شد.

پوکو C40 با MIUI Go

با نمایشگر ۶۰ هرتزی IPS LCD آغاز می کنیم. پنل این گوشی ارزان قیمت در اندازه ۶.۷۱ اینچ در نظر گرفته شده است. رزلوشن HD+ و رفرش ریت ۶۰ هرتز موارد خوشحال کننده ای نیستند اما شیشه محافظ گوریلا گلس ۳ می تواند خبر خوبی باشد. این پنل با ناچ قطره طور برای دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی ارایه می شود.

وزن ۲۰۴ گرمی آن در کنار ضخامت ۹.۱۸ میلی متری می تواند برای باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری یک خروجی خوب در بخش طراحی محسوب شود. از نظر طراحی باید گفت که بدنه پلاستیکی با طراحی خاص مجموعه دوربین و قاب آن قابل توجه است. پوکو سی ۴۰ در ۳ رنگ زرد، مشکی و ترنجی‌طور ارایه می شود.

بلندگوی این گوشی ارزان پوکو تکی و روی لبه پایین بوده و خوشبختانه جک ۳.۵ میلی متری صدا هم اینجا هست.

رنگ های پوکو سی ۴۰

رنگ های پوکو سی ۴۰

در قاب دوربین یک دوربین دوگانه اصلی ۱۳ + ۲ مگاپیکسلی دیده می شود که دوربین ۲ مگاپیکسلی وظیقه عمق‌سنجی را به عهده دارد. فلاش LED درون قاب مربعی دوربین است و حسگر اثرانگشت به همراه لوگو Poco روی جزیره مشکی رنگ مستطیلی گوشی است.

تراشه JR510 از برند JLQ

در قلب این گوشی تراشه JR510 برند JLQ نشسته است که با ۴ گیگابایت حافظه رم LPDDR4x و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی ارایه می شود. این یک SoC با معماری ۱۱ نانومتری است و ۲ خوشه ۴ هسته‌ای دارد که اولی فرکانس ۲ گیگاهرتز و دومی فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز دارد. مدل هسته‌های CPU فعلا مشخص نیست و مدل GPU اعلام نشده است اما قرار است که عملکرد مشابه با اسنپدراگون ۴۵۰ داشته باشد.

در بخش نرم افزار اندروید ۱۱ با رابط کاربری MIUI Go ارایه می شود. این رابط کاربری سبک تقریبا راهبرد One UI Core سامسونگ را پیش گرفته است که برای گوشی های ارزان تر، عملکرد بهتر را ارایه می کنند.

رابط کاربری MIUI GO برای گوشی های ارزان قیمت معرفی شد

باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری پوکو سی ۴۰ شاید اصلی ترین دلیل خرید آن باشد. این باتری می تواند با شارژر ۱۸ وات شارژ شود اما یک شارژر ۱۰ واتی درون جعبه آن ارایه می شود.

قیمت مدل پایه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی Poco C40 معادل ۱۵۰ دلار است. این قیمت ارایه شده در ویئتنام بوده و شاید در بازارهای دیگر متفاوت باشد. این در مقایسه با قیمت حدود ۱۹۰ دلاری ردمی 10C می تواند خیلی رقابتی ظاهر شود.

نظر شما چیست؟ پوکو C40 را پسندیدید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)