حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی پوکو C40 مشخص شد: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | پوکو

پوکو قرار است گوشی اقتصادی Poco C40 را به عنوان یکی دیگر از دستگاه های سری C به بازار جهانی عرضه کند. این شرکت تاریخ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ را برای معرفی این گوشی تعیین کرده است. پوکو C40 احتمالا همان ردمی 10C خواهد بود که قبل دیده ایم.

پوکو C40

شایعه شده این گوشی ارزان پوکو احتمالا دارای باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. یک ماژول دوربین مربع شکل و یک حسگر اثرانگشت سخت افزاری در پشت گوشی موجود خواهد بود. طبق فهرست FCC، این گوشی همچنین اندروید 12 را با پوسته سفارشی MIUI 13 اجرا خواهد کرد. این بخش نرم افزاری دستگاه از ردمی 10C بهتر است. ویژگی های دیگر هنوز ناشناخته است.

با این حال، پیش بینی می شود که یک مدل مقرون به صرفه باشد. در نتیجه، تقریباً می‌توان حدس زد که از یک تراشه سطح اقتصادی Snapdragon یا MediaTek استفاده می‌کند. علاوه بر این، دستگاه به احتمال زیاد دارای نمایشگر LCD است.

گوشی Poco C40 قبلاً در وب سایت گواهی NBTC با شماره مدل 220333QPG رصد شده بود که تقریباً مشابه Redmi 10C است. (شماره مدل 220333QAG). در نتیجه، این احتمال وجود دارد که Poco C40 همان Redmi 10C باشد.

پوکو C40

پوکو C40

مرور مشخصات ردمی ۱۰ سی که شاید پوکو سی ۴۰ همان دستگاه باشد

شیائومی Redmi 10C دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی با رزلوشن HD+ و از نوع LCD با روشنایی 400 نیت و بریدگی قطره طور است که سنسور دوربین جلو را در خود جای داده است.

پردازنده هشت هسته‌ای کوالکام Snapdragon 680 به Redmi 10C قدرت می‌دهد. این گوشی دارای آرایش دوربین دوگانه با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و سنسور عمق سنج 2 مگاپیکسلی برای تصویربرداری است.

ماه گذشته Poco C40 در سایت های NBTC، BIS و FCC ظاهر شد. در نتیجه، ورود آن به بازار را در آینده نزدیک پیش بینی می کنیم.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی اقتصادی جدید پوکو هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)