حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی 10C شیائومی با تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ رسما معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ردمی

امروز صبح با هم درباره Redmi 10C صحبت کردیم و حالا این دستگاه رسما معرفی شده است. ردمی 10C شیائومی با تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ ارایه می شود. این گوشی اقتصادی توسط شیائومی نیجریه رونمایی شده است.

ردمی 10C

شیائومی ردمی 10C

شیائومی ردمی 10C

نمایندگی نیجریه شیائومی چند تصویر از Redmi 10C را در توییتر منتشر کرده است که این گوشی هوشمند را در سه رنگ نشان می دهد و در عین حال مشخصات و قیمت کلیدی آن را نیز اعلام می کند.

گوشی Redmi 10C به تراشه اسنپدراگون 680 مجهز شده است و دارای صفحه نمایش 6.71 اینچی با ناچ قطره طور برای دوربین سلفی است. قاب پشتی دارای یک بافت ریز بوده و دارای جزیره ای مربعی شکل است که دارای اسکنر اثر انگشت، فلاش و دو دوربین است. دوربین اصلی با سنسور 50 مگاپیکسلی ارایه می شود.

شیائومی Redmi 10C در رنگ‌های مشکی، آبی و سبز عرضه می‌شود و دارای دو مدل ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است. هر دو ۲ مدل ۴ گیگابایت رم دارند. قیمت مدل ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی معادل ۲۱۰ دلار و مدل پایه ۱۹۰ دلار است.

شیائومی هنوز بقیه مشخصات Redmi 10C را فاش نکرده است. به همین دلیل دباره نمایشگر، سیستم عامل، باتری و شارژر اطلاعات دقیقی نداریم.

نظر شما درباره Redmi 10C چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)