حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

این گوشی ارزان پوکو باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری خواهد داشت

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | پوکو

گوشی‌های با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری در بازار وجود دارند اما کم تعداد هستند. به نظر می رسد که برند اقتصادی شیائومی یعنی Poco در نظر دارد تا یک گوشی ارزان با حجم باتری بالا تولید کند. پوکو C40 گوشی جدید آن هاست و گفته می شود که این گوشی ارزان پوکو باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری خواهد داشت.

گوشی ارزان پوکو

گوشی جدید Poco C40 قرار است ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ رونمایی شود. تیزرهای رسمی مختلفی برای آن منتشر شده و به خوبی نشان می دهد که برای افرادی با دغدغه عمر باتری طراحی شده است.

البته که همیشه حجم بالای باتری نشان از عمر باتری خوب نیست اما به هر حال داشتن یک باتری شش هزار میلی آمپری حتما می تواند قوت قلب باشد. درباره توان شارژر این گوشی اطلاعاتی در دسترس نیست. با توجه به این که در این تیزرهای رسمی اشاره خاصی به آن نمی شود احتمالا انتظار داریم سرعت پایه ۱۸ واتی (در گوشی های شیائومی) برای آن در نظر گرفته شده باشد.

نمایشگر پوکو C40

در ادامه بزرگ‌شدن اندازه گوشی‌ها باید گفت که پوکو سی ۴۰ هم با نمایشگر بزرگ ۶.۷۱ اینچی ارایه می شود. این موضوع به صورت رسمی تایید شده است اما درباره رزلوشن، پنل یا رفرش‌ریت اطلاعی نداریم.

با توجه به این تئوری که پوکو سی ۴۰ می تواند مشابه ردمی 10C باشد پس شاید یک پنل LCD با رزلوشن HD و ناچ قطره‌طور برای آن قاب تصور باشد. با توجه به ابعاد پنل این رزلوشن واقعا پایین است و امیدواریم که یا حدس ما اشتباه باشد یا قیمت راضی کننده ای برای آن در نظر گرفت شود.

نمایشگر پوکو C40

نمایشگر پوکو C40

نظر شما درباره پوکو سی ۴۰ احتمالی چیست؟ حجم باتری در خرید شما چقدر اهمیت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)