حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر موتورولا Moto Edge 2022 گوشی میان‌رده جدید این شرکت را ببینید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، موتورولا

پیش از این شایعاتی مطرح شده بود مبنی‌بر این‌که موتورولا درحال کار بر روی یک گوشی هوشمند جدید از سری Edge خود می‌باشد. این شرکت اوایل سال جاری Edge 30 Pro و Edge 30 5G را معرفی کرده بود و همچنین انتظار می‌رود که Edge 30 Ultra نیز به‌زودی رونمایی شود که از مشخصات رده‌بالا بهره می‌برد. در ادامه، گفته می‌شود که مدل چهارمی از این سری وجود دارد که بر اساس اطلاعات فاش‌شده، Moto Edge 2022 نامیده می‌شود. حال به‌تازگی، رندر موتورولا Moto Edge 2022 منتشر شده است که طراحی گوشی میان‌رده جدید این شرکت را نشان می‌دهد.

رندر موتورولا Moto Edge 2022

به‌گزارش 91Mobiles و بر اساس رندرهای OnLeaks، اسم رمز این گوشی هوشمند، +Dubai است. افشاگر مذکور، اخیرا رندرهای طراحی و مشخصات کلیدی گوشی هوشمند جدید موتورولا را فاش کرده است.

انتظار می‌رود موتورولا به‌زودی گوشی هوشمند جدیدی از سری Edge خود با نام Moto Edge 2022 را معرفی کند. با توجه به‌جزئیات فاش‌شده از رندرهای طراحی، این گوشی دارای پنل پشتی صاف با لبه‌های کمی خمیده است که لوگوی موتورولا در وسط آن قرار دارد. این تلفن همچنین دارای یک ترکیب دوربین سه‌گانه است که به‌طور عمودی، در جزیره دوربین قرار گرفته‌اند. در لبه پایینی گوشی، شاهد سوراخ‌های بلندگو، میکروفون، سینی سیم‌کارت و یک درگاه USB Type-C هستیم.

رندر موتورولا Moto Edge 2022

رندر موتورولا Moto Edge 2022

دکمه‌های پاور و تنظیم صدا در لبه سمت راست گوشی قرار دارند. در جلو، یک صفحه‌نمایش تخت با یک سوراخ نمایشگر در قسمت مرکزی و بالا وجود دارد. حاشیه‌های این دستگاه نیز، به‌جز چین پایین نمایشگر، نسبتاً نازک هستند. گفته می‌شود که Moto Edge 2022 با پشتیبانی از قلم عرضه خواهد شد. بااین‌حال، هیچ جایگاه اختصاصی برای تعبیه قلم در این گوشی درنظر گرفته نشده است. همچنین طبق گفته‌ی OnLeaks، گوشی جدید موتورولا 8.2 میلی‌متر ضخامت دارد.

این دستگاه دارای صفحه‌نمایش 6.5 اینچی +Full HD با پنل POLED و رفرش‌ریت 144 هرتز خواهد بود. پیرامون مشخصات سخت‌افزاری و مدل پردازنده نیز، موتورولای جدید از تراشه مدیاتک MT6879 یا همان Dimensity 920 به‌همراه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

این گوشی دارای دوربین اصلی با سنسور 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض 13 مگاپیکسلی و سنسور عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی است. دوربین اصلی همچنین از لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) پشتیبانی می‌کند. برای ثبت تصاویر سلفی، یک سنسور 32 مگاپیکسلی در جلوی دستگاه تعبیه شده است. درنهایت، این گوشی از باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد.

نظر شما پیرامون رندر موتورولا Moto Edge 2022 و مشخصات داخلی این گوشی میان‌رده چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی