حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی ام ۲۰ اس (Galaxy M20s) با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری در راه است

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

اولین مرتبه یک ماه پیش بود که گلکسی ام ۲۰ اس (Galaxy M20s) با باتری نزدیک به ۶۰۰۰ میلی آمپری ارایه خواهد شد. دو هفته پس از آن خبر از باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری سامسونگ برای دو پایین رده جدید رسید. با توجه به جدیدترین تیزر تبلیغاتی سامسونگ می توان حدس زد که این شایعات صحیح است و گلکسی ام ۲۰ اس (Galaxy M20s) با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری در راه است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

 گلکسی ام ۲۰ اس (Galaxy M20s) با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری

گلکسی ام ۲۰ اس

گلکسی ام ۲۰ اس

ظاهرا شایعات منتشر شده در رابطه با باتری غول پیکر گوشی گلکسی M20s حقیقت دارد. همانطور که می دانید، سامسونگ در حال حاضر قصد دارد تا بروزرسانی های S را برای سری گلکسی A و گلکسی M معرفی کند و اینطور که پیداست، گوشی M20 تغییرات عمده ای را تجربه خواهد کرد. اگر به خاطر داشته باشید این محصول همراه با یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در اختیار علاقه مندان قرار گرفت.

ظاهرا قرار بوده تا اسمارت فونی با شماره مدل SM-M207 همراه با یک باتری 5830 میلی آمپر ساعتی عرضه شود. حال تیزر جدید به نوعی اثبات می کند که این شماره متعلق به یکی از گوشی های سری M و احتمالا مربوط به سامسونگ گلکسی M20s است. با این حال به جز ظرفیت باتری، تاکنون اطلاعات بیشتری در رابطه با این محصول به دست ما نرسیده است.

گلکسی ام ۲۰ اس یک گوشی میان رده محسوب می شود و در همین راستا، مشخصات فنی آن با محصولات پرچمدار موجود در بازار قابل مقایسه نخواهد بود. اما با توجه به باتری 6000 میلی آمپر ساعتی می توان گفت که این محصول عملکرد خوبی نسبت به سایر گوشی ها میان رده دارد. احتمالا قیمت در نظر گرفته شده برای آن نیز چندان بالا نخواهد بود.

باتری غول پیکر سامسونگ دارای کد محصول EB-BM207ABY است و احتمالا طی چند هفته آینده به دنیا معرفی می شود. با این حال این شرکت کره ای تنها به انتشار یک تیزر تبلیغاتی بسنده کرده و هنوز تاریخ دقیقی را برای رونمایی از آن اعلام نکرده است.

نظر شما درباره باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری برای پایین رده های جدید سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
✔ TVKade

عالیه، اگه از امولد + پردازنده ده نانومتری مثل اگزینوس 9610 هم استفاده کنه رکوردهای جدیدی در باتری لایف گوشی ثبت میشه.

Amir galaxy

جوووون زد تو کار 6000😍

_V_

باتری ۶۰۰۰ که رسما اجر میشه گوشی 😕

Amir galaxy

M20 یا a20 تو دست گرفتی؟!
عالی هستن
سامسونگ استاده تو ضخامت گوشی ها(پیاز داغ)

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)