حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات و تصویر جدیدی از Moto G42 موتورولا فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، موتورولا

اگر گزارش های گذشته ترنجی را دنبال کرده باشید، موتورولا جی ۴۲ برای شما دیگر یک گوشی ناشناخته نیست. زیرا اطلاعات زیادی درباره این تلفن هوشمند به بیرون درز کرده است. هفته گذشته، این دستگاه در میان داده های گیک بنچ مشاهده شد. هم اکنون اما مشخصات بیشتری از موتورولا Moto G42 منتشر شده است.

مشخصات بیشتری از Moto G42 به بیرون درز کرده است

تصویر جدیدی از موتورولا جی ۴۲ توسط GizPaw به اشتراک گذاشته شده است. این تصویر دستگاه مذکور را از تمام زوایا نشان می‌دهد و جزئیات طراحی آن را فاش می‌کند. اما باید اشاره کنیم که این تصویر اطلاعات جدیدی برای ارائه ندارد. زیرا ما از هفته پیش می‌دانستیم که Moto G42 با چه ظاهری عرضه خواهد شد. رندر های قبلی اما به رنگ طلایی این دستگاه اشاره داشتند. تصاویر جدید در رنگ آبی منتشر شدند. شما کدام رنگ Motorola G42 را زیبا تر می‌دانید؟

تصویر جدیدی از موتورولا Moto G42

با اینکه می‌دانستیم Moto G42 از تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ برخوردار است. اما بسیاری از مشخصات این تلفن هوشمند ناشناخته بود. خوشبختانه گزارش جدید وب‌سایت PhoneArena بسیاری از مشخصات موتورولا Moto G42 را فاش می‌کند. گفته می‌شود که میان رده آینده این کمپانی به صفحه نمایش OLED با وضوح FullHD+ مجهز خواهد بود. باتری این دستگاه نیز ظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری داشته و از شارژ سریع ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند.

تراشه کوالکام اسنپدراگون ۶۸۰ به همراه ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برای یک گوشی میان رده «قابل قبول» به نظر می‌رسند. همان‌طور که می‌توانید در تصاویر منتشر شده ببینید، موتو جی ۴۲ دارای سه لنز دوربین در قاب پشتی خواهد بود. احتمالا دوربین اصلی رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید رزولوشن ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو نیز وضوح ۲ مگاپیکسلی داشته باشد. با وجود آنکه گفته می‌شود Motorola Moto G42 از نمایشگر OLED بهره مند است، اما خبری از سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش نبوده و حسگر مذکور بر روی دکمه پاور قرار گرفته است. همچنین لازم به ذکر است که این گوشی هوشمند از دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود.

موتورولا Moto G42 با تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ در گیک بنچ مشاهده شد

از دیگر ویژگی های Moto G42 می‌توان به برخورداری از جک ۳.۵ میلی متری صدا، اندروید ۱۲ و رابط کاربری MyUX موتورولا اشاره کرد. در حال حاضر جزئیات مربوط به زمان عرضه و قیمت این تلفن هوشمند در دسترس نیست. پس از رونمایی موتو جی ۴۲ از این جزئیات با خبر خواهیم شد. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی