حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر ۲۰۰ وات ویوو در پرچمدار بعدی این شرکت ارایه می شود؟

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، ویوو

شارژرهای سریع برندهای چینی هر روز سریع‌تر و سریع‌تر می شود و از سوی دیگر شارژرها از جعبه محصولات اپل و سامسونگ یا دیگر برندهای مدعی قدیمی‌تر غیب می شوند! امروز می شنویم که شارژر ۲۰۰ وات ویوو در پرچمدار بعدی این شرکت ارایه می شود. یک شایعه جذاب که هنوز مشخص نیست چه زمانی محقق شود.

شارژر ۲۰۰ وات ویوو

گزارش جدید اطلاعات جالبی را در مورد نسل بعدی گوشی های هوشمند پرچمدار Vivo ارایه کرده است. ظاهراً این شرکت قصد دارد به مرز شارژ سریع 200 واتی برسد.

این خبر از منبع موثقی در شبکه اجتماعی چینی Weibo به دست آمده است. در ابتدا گمان می رفت که این سازنده چینی گوشی های هوشمند شارژ سریع 100 واتی را در گوشی پرچمدار بعدی ارائه دهد، اما گزارش جدید ادعا می کند که نرخ شارژ دو برابر بیشتر خواهد بود.

ویوو بزرگترین فروشنده موبایل در چین

ویوو

این گزارش اضافه کرد که گوشی پریمیوم آینده از شارژ ۲۰۰ وات با مشخصات 20 ولت / 10 آمپر پشتیبانی می کند که حداکثر خروجی شارژ 200 وات دارد. قابل ذکر است که این شارژر با خروجی های 120 وات، 80 وات و حتی 66 وات نیز سازگار است.

همچنین اشاره شده که ظرفیت باتری گوشی هوشمند پرچمدار جدید Vivo بزرگتر از 4000 میلی آمپر ساعت خواهد بود. متأسفانه، این همه اطلاعاتی است که اطلاعاتی در حال حاضر داریم.

نام این گوشی هوشمند پریمیوم نیز در حال حاضر نامشخص است. به عبارت دیگر مشخص نیست گوشی جدید جزو کدام سری خواهد بود.

شارژر گوشی شما چند وات است؟ از شرایط راضی هستید؟ شارژر ۲۰۰ وات شیائومی را به یاد دارید؟

شارژ سریع ۲۰۰ وات شیائومی حتی تاثیر مثبت در عمر مفید باتری دارد!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)