حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر ۲۰۰ وات Chargeasap می تواند ۴ دستگاه را همزمان شارژ کند

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | فناوری‌های نوین

استارت آپ استرالیایی با نام Chargeasap ادعا می کند که شارژر جیبی Omega با پورت USB-C قابل حمل، اولین و کوچکترین شارژر گالیوم نیترید (GaN) با توان ۲۰۰ وات دنیا است. این استارتاپ انواع لوازم جانبی مرتبط با صنعت شارژ (کابل مغناطیسی، پاوربانک، شارژر) را به فروش می رساند و از امگا به عنوان شارژر کامل قابل حمل برای کار، خانه و مسافرت یاد می کند. شارژر ۲۰۰ وات Chargeasap می تواند ۴ دستگاه را همزمان شارژ کند.

شارژر ۲۰۰ وات Chargeasap

شارژر ۲۰۰ وات Chargeasap

شارژر ۲۰۰ وات Chargeasap

به جای سیلیکون، Chargeasap از فناوری نیمه هادی نیترید گالیم (GaN) به جای Navitas در داخل امگا استفاده می کند، که به گفته آن ها شارژر را قادر می سازد تا توان ۲۰۰ وات نیرو را با حداقل حرارت و حداکثر راندمان در یک محصول کوچک تولید کند. در نتیجه، ۲ پورت USB-C Power Delivery 3.0 شارژر می تواند خروجی ۱۰۰ وات را برای شارژ همزمان دو لپ تاپ تامین کند. این دو پورت در کنار ۲ پورت USB-A سازگار با انواع پروتکل های شارژ سریع از Apple ، Samsung ، Qualcomm ، OnePlus و هواوی قرار دارند.

با چهار دستگاه متصل شده، خروجی ۲۰۰ وات امگا برای هر دو درگاه USB-C به توان ۶۵ وات و برای دو درگاه USB-A به ۲۲.۵ وات برساند. گرما با استفاده از یک ورقه روبان غشایی گرافن که در مدار امگا پیچیده می شود، در کنار یک مخزن گرمای نانو با چگالی بالا قرار دارد که کمپانی می گوید برای حداکثر سرعت شارژ آن را پایین تر از استاندارد صنعت قرار می دهد.

استارت آپ Chargeasap همچنین به قیمت امگا برای رقابت بهتر توجه می کند که باعث می شود مصرف کنندگان از خرید یک آداپتور جداگانه برای هر یک از دستگاه های خود خودداری کنند. اگرچه ممکن است برای کسانی که قبلا از شارژرهای درون جعبه استفاده می کنند، جذابیتی نداشته باشد، اما راحتی استفاده از تنها یک شارژر برای شارژ چهار دستگاه به طور همزمان وجود دارد.

شارژر ۲۰۰ وات امگا دارای دوشاخه تاشو دو طرفه است که می تواند برای استفاده بهتر در زاویه ۹۰ درجه یا ۱۸۰ درجه تنظیم شود. همچنین دارای یک مدل ۱۰۰ وات کوچکتر هم است که می تواند حداکثر خروجی را از طریق هر یک از درگاه های USB-C تحویل دهد و از یک درگاه USB-A با توان 22.5W استفاده کند. با سه دستگاه متصل، توان 65W را به یک درگاه USB-C و توان 12W به پورت های باقیمانده دیگر می فرستد.

هر دو مدل امگا از ولتاژ جهانی 100V-240V در سراسر جهان پشتیبانی می کنند و دارای سه مبدل پلاگین (AU / EU / UK) برای مراقبت از مشکلات سازگاری هستند. با توجه به اینکه Chargeasap بیش از 50 روز بیشتر از هدف مالی اولیه شارژر گذشته است، انتظار دارید که هزاران پشتیبان آن در اوایل سال آینده شروع به شارژ با شارژرهای امگا کنند.

نظر شما چیست؟ این ایده را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

اوه چقدر عالی

Adjus

یا خدا!!سلطان پشم ریزون

afsoon

عالی .آینده زیبایی در پیش داریم

AŁɪ

عالی👌

عاشقتم شارژر ۲۰۰ وات Chargeasap

Milad7

اوپسسسس چه شود!!!

Milad7

اونوقت ایفون 11 من هنوز شارژر 5 وات داره =))

MORTEZA

پیشرفت سرعت شارژ واقعا جذابه خیلی خوبه که شده جزو اولویتا ولی چی میشد یه کاری میکردن تو همین حجم فعلی بتونن ظرفیت باطری ها رو چند برابر کنن😊

MohammadFarhaadi

لامصب همه چیز گوشیا سریع پیشرفت میکنه فقط خود باطری!حتی تکنولوژیهای مربوط بهش پیشرفت میکنن باطری با سرعت لاکپشت واری میره جلو.البته نسبت به قبل خیلی بهتر شده ولی به موازات دوربین و نمایشگر وچیپست و … نمیره جلو اگر با اینا بود حالا باید گوشیا حداقل یک هفته ویدیو رو پخش میکردن!!!البته تو بخش باطری چالشهای کم ولی خیلی مشکلی هست که مستقیما به جان کاربر مربوطه به خاطر همین در موردش محتاطن.تو سریال ماموران شیلد دختر دانشمنده تو یه سیاره گیر میکنه یه سری تجهیزات اونجان میخاد بهشون با گوشیش برق بده همراهش میگه مگه باطریت چقدر توانشه میگه نامزدم برام درستش کرده اتمیه و تا صدسال انرژی داره!!!🧐🧐🧐😵😵😵
چی میشد از این گوشیا میساختن.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)