حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی GT Neo 3T در آینده ای نزدیک معرفی خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ریلمی

در اوایل ماه میلادی جاری متوجه شدیم که ریلمی در حال آماده شدن برای معرفی GT Neo 3T است. زیرا این گوشی هوشمند موفق به دریافت گواهینامه های متعددی شده بود. با اینکه هنوز نمی‌دانیم نئو ۳ تی دقیقا در چه تاریخی رونمایی می‌شود؛ اما ریلمی با انتشار پوستری اعلام کرده است که این دستگاه به زودی معرفی خواهد شد.

ریلمی GT Neo 3T به اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز می‌شود

پوستری که توسط ریلمی به اشتراک گذاشته شده است GT Neo 3T را نیز به ما نشان می‌دهد. این گوشی بر خلاف GT Neo 3 از پانچ هولی در سمت چپ نیمه بالایی صفحه نمایش استفاده می‌کند. انتظار نداریم که سنسور اثرانگشت با دکمه پاور یکپارچه شود. این موضوع بدان معناست که به احتمال زیاد این گوشی هوشمند از صفحه نمایش AMOLED برخوردار بوده و سنسور اثر انگشت نیز به زیر نمایشگر خواهد رفت.

پوستر منتشر شده از سوی ریلمی

ریلمی هنوز به طور رسمی هیچ کدام از مشخصات جی تی نئو ۳ تی را فاش نکرده است. اما به لطف داده های گیک بنچ می‌دانیم که این دستگاه از ۸ گیگابایت حافظه رم (حداقل در نسخه تست شده توسط بنچمارک مذکور) و اندروید ۱۲ برخوردار خواهد بود. همچنین گیک بنچ فاش می‌کند که GT Neo 3T به تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ نیز مجهز می‌شود. انتظار داریم که نسخه های دیگر این گوشی آینده ریلمی، حافظه رم بیشتری را در اختیار کاربر قرار دهند.

Realme GT Neo 3

مطابق با گزارش GSMArena، احتمالا Realme GT Neo 3T دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی AMOLED به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. همچنین انتظار داریم که دوربین اصلی این دستگاه نیز رزولوشن ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن نیز رزولوشن ۱۶ مگاپیکسلی داشته باشد. اطلاعات ذکر شده، تمام گمانه زنی های موجود درباره Realme GT Neo 3T هستند. انتظار می‌رود که طی روز های آینده اطلاعات بیشتری درباره این تلفن هوشمند منتشر شود.

ریلمی GT Neo3 با شارژر 150 واتی و تراشه دیمنسیتی 8100 در چین معرفی شد

نظر شما درباره ریلمی GT Neo 3T چیست؟ با توجه به مشخصات فاش شده، چه قیمتی را برای این دستگاه مناسب می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی