حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدیرعامل شیائومی از چهار گوشی هوشمند استفاده می‌کند؛ مدل آن‌ها چیست؟

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اسمارت‌فون، چهره ها، شیائومی

ساعاتی پیش، Lei Jun، مدیرعامل شیائومی، در حساب Weibo خود تأیید کرد که درحال‌حاضر از چهار مدل گوشی هوشمند به‌طور روزانه استفاده می‌کند. به‌گفته‌ی این مقام ارشد، او بیشتر اوقات مدل گوشی‌های دم دستی خود را عوض کرده و اغلب از تمامی آن‌ها استفاده می‌کند.

گوشی های هوشمند مدیرعامل شیائومی

مدیرعامل شیائومی، Lei Jun، اخیرا فاش کرده است که درحال‌حاضر از چهار گوشی هوشمند از هر دو برند شیائومی و ردمی استفاده می‌کند. درواقع، او از تمامی این دستگاه‌ها به‌طور هم‌زمان استفاده می‌کند که این مورد، بسیاری از کاربران اینترنتی را نیز شوکه کرد. از تصویر به‌اشتراک‌گذاشته‌شده از میزکار مدیر شیائومی، می‌توان متوجه شد که گوشی‌های هوشمندی که Lei Jun استفاده می‌کند شامل شیائومی 12 (Xiaomi 12)، شیائومی می 11 اولترا (Xiaomi Mi 11 Ultra)، ردمی نوت 11 تی پرو (Redmi Note 11T Pro) و شیائومی سیوی (Xiaomi Civi) هستند.

گوشی های هوشمند مدیرعامل شیائومی

گوشی های هوشمند مدیرعامل شیائومی

این چهار گوشی هوشمند همچنین نشان‌دهنده‌ی اولین رده از طراحی صنعتی محصولات شیائومی در هر دوره زمانی می‌باشند؛ به‌خصوص سری شیائومی 12 در سال جاری که پیشرفت‌های قابل‌ملاحظه‌ای در این زمینه داشتند.

بااین‌حال، برجسته‌ترین آن‌ها شیائومی Mi 11 Ultra است؛ اولین پرچمدار پریمیوم در تاریخ این برند با ماژول بزرگ دوربین در پنل پشتی به‌همراه نمایشگر ثانویه کوچک و ارائه‌ی قابلیت‌های عکاسی و فیلمبرداری پیشرفته.

شایان‌ذکر است که طبق شایعات، شیائومی 12 اولترا نیز طراحی ماژول دوربین فوق‌العاده بزرگ را ادامه خواهد داد که انتظار می‌رود بار دیگر، قابلیت‌های عکاسی و فیلمبرداری پیشرفته‌تری را نسبت‌به رقبای خود ارائه کند.

چند روز پیش، شیائومی به‌طور رسمی همکاری خود با لایکا را برای توسعه گوشی‌های هوشمند با دوربین‌های درجه‌یک تأیید کرد. این شرکت در ادامه تأیید کرد که اولین گوشی هوشمند با مشارکت لایکا را در ماه جولای روانه بازار می‌کند. همچنین گفته می‌شود که این دستگاه اولین دستگاه از سوی شیائومی خواهد بود که با تراشه اسنپدراگون 8+ نسل 1 عرضه می‌شود.

نظر شما درمورد گوشی‌های هوشمند مورداستفاده توسط مدیرعامل شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی