حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی 12 اولترا با نایت مود پیشرفته به‌لطف همکاری با لایکا ارائه خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | دوربین، شیائومی

شیائومی روز گذشته به‌طور رسمی اعلام کرد که با لایکا برای نسل بعدی گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود همکاری استراتژیک خواهد داشت. اکنون، مدیرعامل این شرکت، بیان کرده است که حاصل مشارکت با لایکا، ویژگی نایت مود پیشرفته در گوشی پرچمدار شیائومی 12 اولترا خواهد بود که با تمامی نمونه‌های فعلی متفاوت است.

نایت مود پیشرفته در شیائومی 12 اولترا به‌لطف لایکا

Lei Jun، مدیرعامل و بنیان‌گذار شیائومی، در توییتری که اکنون حذف شده است، جزئیاتی را در مورد همکاری جدید با لایکا به‌اشتراک گذاشت. او بیان کرد که همین چند سال پیش، عکاسی از گوشی‌های هوشمند در نور کم فقط «لکه‌ای از تاریکی» بود؛ اما اکنون، پیشرفت زیادی در عملکرد کلی در شب به‌وجود آمده است. وی افزود که با همکاری جدید، شیائومی به نقاط عطف جدیدتری دست خواهد یافت. لی جون معتقد است که گوشی‌های هوشمند فعلی ماهیت واقعی شب را به تصویر نمی‌کشند و فقط صحنه‌های کم‌نور را روشن می‌کنند؛ اما این همکاری کمک می‌کند تا مناظر در نورکم، دقیقا مطابق با واقعیت به‌نظر برسند، نه فقط روشن شدن کل منظره و شباهت آن به روشنایی روز.

نایت مود پیشرفته در شیائومی 12 اولترا به‌لطف لایکا

نایت مود پیشرفته در شیائومی 12 اولترا به‌لطف لایکا

این مقام ارشد اظهار داشت که مشارکت با لایکا به‌دلیل تجربه چندین ساله آن‌ها انتخاب شده است. لایکا در جنبه‌های مختلف از اپتیک، تصویربرداری، پردازش تصویر، و حتی در صنعت گوشی‌های هوشمند نیز باتجربه است. لی جون همچنین فاش کرد که اولین محصول با مهندسی مشترک که از تلاش‌های توسعه مشترک Xiaomi x Leica بهره می‌برد، در جولای 2022 عرضه خواهد شد.

به‌عبارت‌دیگر، نسل بعدی گوشی هوشمند پرچمدار شرکت چینی که احتمالا همان شیائومی 12 اولترا شایعه‌شده است، با عملکرد دوربین بهبودیافته به‌زودی معرفی خواهد شد. درحال‌حاضر جزئیات دقیق‌تر در مورد این دستگاه ناشناخته است؛ اگرچه، می‌توان انتظار داشت که در هفته‌های آینده، جزئيات بیشتری در مورد آن بشنویم. این برند عمیقاً با لایکا کار می‌کند تا تجربه بهتری از دوربین را در گوشی آینده خود ارائه دهد.

نظر شما درمورد ارائه نایت مود پیشرفته در Xiaomi 12 Ultra به‌لطف همکاری با لایکا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی