حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت ریلمی پد ایکس با نمایشگر 11 اینچی 2K و تراشه اسنپدراگون 695 رونمایی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | تبلت، ریلمی

طبق برنامه ریزی های انجام شده، ریلمی امروز رسما ریلمی پد ایکس را در چین معرفی کرد. این تبلت جدید ریلمی اولین تبلت آنها در کشور خود، چین است. همچنین این تبلت پیشرفته ترین تبلتی است که تاکنون توسط این شرکت معرفی و عرضه شده است. تبلت Realme Pad X در مقایسه با Realme Pad پایه و Realme Pad Mini طراحی متفاوتی دارد. همچنین با مجموعه ای از ویژگی های بهتر وارد بازار می‌شود. بیایید در ترنجی نگاهی به مشخصات و قیمت تبلت جدید ریلمی بیاندازیم.

طراحی Realme Pad X

تبلت ریلمی پد ایکس با طراحی قاب تخت و بدون انحنا ارائه می‌شود که آن را شبیه به اپل iPad Pro و iPad Air می‌کند. ضخامت آن نیز 7.1 میلی متر و وزن آن 499 گرم است. این تبلت در دو رنگ استاندارد خاکستری و آبی عرضه می‌شود. همچنین می‌‌توان آن را در رنگی ویژه به نام سبز روشن با نقش شطرنجی خرید کرد.

این دستگاه دارای یک دوربین پشتی تکی است که در یک ماژول مستطیلی شکل قرار گرفته است. در حالی که دوربین جلو در سمت راست دستگاه قرار دارد. برای دوربین عقب رزولوشن 13 مگاپیکسلی انتخاب شده و دوربین جلو نیز با زاویه تصویر 105 درجه ارائه می‌شود.

در تبلت جدید ریلمی چهار بلندگو وجود دارد یک جفت به ترتیب در بالا و یک جفت در پایین. این اسپیکر های چهارگانه با پشتیبانی از Dolby Atmos و Hi-Res Audio ارائه می‌شوند. سپس، یک پورت USB Type-C در پایین و یک اسلات کارت SD در سمت چپ دستگاه نیز وجود دارد. همچنین تا جایی که به دکمه ها مربوط می‌شود، دکمه تنظیم صدا نیز در سمت راست و کلید پاور در بالا قرار دارد.

تبلت ریلمی پد ایکس با نمایشگر 11 اینچی 2K و تراشه اسنپدراگون 695 رونمایی شد

مشخصات ریلمی پد ایکس

تبلت Realme Pad X دارای یک صفحه نمایش 11 اینچی با وضوح 2K و پشتیبانی از 16.7 میلیون رنگ است. این پنل از نوع LCD بوده و از حالت نور خورشید با 450 نیت حداکثر سطح روشنایی پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی های این نمایشگر می‌توان به کاهش نور DC و فیلتر نور آبی در سطح سخت افزاری با تاییدیه TÜV Rheinland اشاره کرد.

این صفحه نمایش از ورودی قلم لمسی نیز پشتیبانی می‌کند. این قلم رسمی اختیاری به صورت مغناطیسی در کنار دستگاه شارژ می‌شود و از 4096 سطح حساسیت فشار پشتیبانی می‌کند. مشتریان همچنین می‌توانند لوازم جانبی رسمی دیگری مانند صفحه کلید را با یک کلید 1.3 میلی‌متری انتخاب کنند.

این تبلت ریلمی از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 695 پشتیبانی می‌کند و تنها در نسخه WiFi (بدون سیمکارت) عرضه می‌شود. این تبلت از رابط کاربری Realme UI 3.0 for Pad مبتنی بر اندروید 12 استفاده می‌کند.

در نهایت، این محصول انرژی خود را از یک باتری 8340 میلی آمپر ساعتی می‌گیرد که از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می‌کند.

تبلت ریلمی پد ایکس با نمایشگر 11 اینچی 2K و تراشه اسنپدراگون 695 رونمایی شد

قیمت Realme Pad X

تبلت ریلمی Pad X با برچسب قیمتی زیر در چین به فروش می‌رسد:

نسخه 4 گیگابایت رم به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی به قیمت 193 دلار

نسخه 6 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی به قیمت 237 دلار

از طرفی لوازم رسمی آن نیز با برچسب قیمتی زیر به فروش می‌رسند:

قلم مغناطیسی ریلمی 74 دلار

صفحه کلید هوشمند ریلمی 59 دلار

کیس مخصوص 15 دلار

منبع می‌گوید پیش‌ سفارش‌ های این تبلت از امروز شروع می‌شود. اولین فروش رسمی نیز برای 5 روز دیگر برنامه ریزی شده است. هنوز هیچ اطلاعات رسمی در مورد در دسترس بودن این محصول در خارج از چین و در بازار جهانی وجود ندارد. با این حال، فهرست ادعایی BIS نشان می‌دهد که این تبلت می‌تواند راه خود را به هند و احتمالاً سایر بازارها نیز باز کند.

 

نظر شما راجع به مشخصات و قیمت ریلمی پد ایکس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری