حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر Moto E32 موتورولا به عنوان یک گوشی مقرون به صرفه منتشر شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، رندر، موتورولا

موتورولا جزو برندهای باتجربه و قدیمی بازار موبایل است که محصولاتی متنوع با کیفیت و امکانات مختلف ارائه می‌دهد. اخیرا این شرکت محصولات بسیار خوبی معرفی کرده و حالا نیز تصاویر Moto E32 موتورولا به عنوان یک گوشی مقرون به صرفه منتشر شده است. با ترنجی همراه باشید.

تصاویر Moto E32 موتورولا منتشر شد؛ یک گوشی اقتصادی، بدون جک هدفون

حتی اگر تصور کنیم تمام گوشی‌های رده پایین تا رده متوسط ​​موتورولا، حالا معرفی شده هستند و عرضه محصول دیگری تقریبا غیرممکن شده است، اما قطعا در این مورد اشتباه می‌کنیم. زیرا اطلاعات جدیدی به ما می‌گوید که پس از افشای اطلاعات مهمی از Bestopedia، ین تصور دیگر اصلا درست نیست و حالا رندرهایی از یک گوشی جدید و مقرون به صرفه، به نام Moto E32 منتشر شده است.

اطلاعات یک افشاگر معروف به نام Sudanshu Ambhore در توییتر در مورد خانواده گوشی‌های هوشمند اندرویدی فوق‌العاده مقرون‌به‌صرفه Moto E در ماه‌های اخیر چندام مورد توجه زیادی قرار نگرفته‌اند، زیرا موتورولا در عوض تقریبا به طور کامل بر گسترش فهرست میان‌رده‌های Moto G تمرکز کرده است. یعنی کمی بیشتر به بخش گران قیمت توجه دارد و حالا باید به بخش پایین رده نیز نگاهی داشته باشیم.

دلیل دیگری که به ما می‌گوید چرا Moto E32 تازه لو رفته احتمالا توجه بیشتری را نسبت به Moto G52 یا Moto G 5G (2022) جلب می‌کند، متاسفانه چندان مثبت نیست، اگرچه قبل از اینکه زیاد به آن فکر کنید، باید به خاطر داشته باشید که هیچ چیز تایید نمی‌شود تا زمانی که رسما دستگاه عرضه شود.

با توجه به آنچه گفته شد، ظاهرا احتمال زیادی وجود دارد که این دستگاه ۶.۶ اینچی ویژگی‌هایی را که زمانی یک ویژگی استاندارد در هر نوع گوشی بود را حذف کند و به روند مدرنی که اپل در سال ۲۰۱۶ آغاز کرده بود بپیوندد. از نظر فنی، موتورولا یک گوشی پیشرفته بدون جک هدفون ۳.۵ میلی متری را چندین ماه قبل از معرفی رسمی آیفون ۷، به همراه چند دستگاه دیگر به برنامه دستگاه‌های بدون جک هدفون خود افزوده بود.

اما به نظر می‌رسد که Moto E32 به پایین‌ رده‌ترین گوشی هوشمند این برند تبدیل می‌شود که از روش سنتی اتصال هدفون‌های سیمی قدیمی استفاده نخواهد کرد که این موضوع برای چنین دستگاهی کمی عجیب و دور از انتظاراست. رندرهای با کیفیت منتشر شده که امروز به بیرون درز کرده است همچنین نشان می‌دهد که E32 از نظر ظاهری بسیار شبیه به G52، G31، G41 و G51 5G است که همه آن‌ها به جای مجبور کردن صاحبان خود، هنوز با یک جک صوتی معمولی همراه هستند تا لذت پخش موسیقی با هندزفری سیمی را ارائه دهند.

به گفته PhoneArena، همچنین باید در مورد استانداردهای فزاینده‌ای که در بخش‌های میان‌رده و حتی پایین‌رده بازار گوشی‌های هوشمند جا باز کرده‌اند، صحبت کنیم که می‌توان از بین آن‌ها به یک پانچ هول در مرکز و بالایصفحه نمایش، رویه و حاشیه‌های جانبی نازک و کوچک، ودوربین نسبتا برجسته نیز اشاره کرد. Moto E32 علاوه بر این، دارای سه دوربین پشتی با چینش عمودی است که یکی از آن‌ها حسگر ۵۰ مگاپیکسلی به همراه پورت USB Type-C و احتمالا یک اسکنر اثر انگشت در کناردستگاه است.

از نظر اجزای داخلی و سایر مشخصات، در حال حاضر نمی‌توانیم پیش‌بینی قطعی خاصی انجام دهیم، اما Moto E32 احتمالا با ۶ گیگابایت رم همراه با فضای ذخیره‌ سازی داخلی ۱۲۸ گیگابایت عرضه می‌شود. تراشه این دستگاه نیز احتمالا Helio G85 مدیاتک است و یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی که از سرعت شارژ ۱۰ وات یا بیشتر پشتیبانی می‌کند، سایر مشخصات این دستگاه است.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان