حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک گوشی موتورولا با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی ابتدای تابستان امسال معرفی می شود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، موتورولا

حدودا ۸ ماه پیش بود که اولین حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ برای دوربین های موبایل رونمایی شد. با وجود این اما در هیچ موبایلی استفاده نشد. در حالی که جانشین این حسگر تصویر ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ در حال توسعه است اما همچنان برندی تمایلی به استفاده از آن را نشان نمی دهد، حتی خود سامسونگ. امروز می شنویم که یک گوشی موتورولا با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی ابتدای تابستان امسال معرفی می شود. این می تواند جذاب باشد تا ببینیم آیا این حسگر رزلوشن بالا واقعا بازی را تغییر خواهد داد یا نه؟

موتورولا با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی

شعبه چین موتورولا رسما تایید کرد که یک گوشی جدید با دوربین 200 مگاپیکسلی در ماه جولای (اوایل تابستان) عرضه می شود. این به احتمال زیاد گوشی هوشمندی است که با نام Motorola Frontier مدت ها در شایعات بود. خیلی از این شایعات مربوط به سال گذشته است. تیزر جدید حسگر دوربین 200 مگاپیکسلی را به عنوان یک “معیار جدید برای تجربه تصویر” معرفی می کند.

دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی موتورولا

دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی موتورولا

بر اساس گمانه زنی های گذشته، انتظار می رود موتورولا از سنسور 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP1 سامسونگ استفاده کند. این سنسور می‌تواند عکس‌های 12.5 یا 50 مگاپیکسلی را از طریق ترکیب پیکسل ها و الگوریتم remosaicing مبتنی بر یادگیری عمیق تولید کند. این سنسور همچنین از فیلمبرداری 8K با سرعت 30 فریم در ثانیه پشتیبانی می کند.

موتورولا همچنین اخیرا تایید کرده است که در حال کار بر روی یک گوشی مجهز به تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 است. این می تواند همان دستگاهی باشد که برای اولین بار سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی را ارائه می کند.

اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ کوالکام معرفی شد: بهینه و سریع تر

شایعه شده است که Motorola Frontier یک نمایشگر POLED خمیده 6.67 اینچی با رفرش ریت 144 هرتز و دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی را ارائه خواهد کرد. برای مشخصات دیگر ما تاییدیه چیپست اسنپدراگون 8+ نسل 1 را دریافت می کنیم که با 8/12 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی همراه می شود. گمانه زنی ها حاکی از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 125 وات و شارژ بی سیم است که سرعت آن بین 30 و 50 وات متغیر خواهد بود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که این گوشی موتورولا می تواند جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)