حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر مفهومی اپل واچ سری ۸ منتشر شد؛ زیبا، جذاب و دوست داشتنی

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار، رندر، ساعت هوشمند، شایعات، کانسپت

ساعت‌های هوشمند اپل همواره جزو محبوب‌ترین گجت‌های پوشیدنی این شرکت در جهان بوده‌اند. نسل به نسل، طراحی این ساعت‌های هوشمند بهتر و تکامل یافته‌تر می‌شود و در آخرین اطلاعات دریافتی، تصاویر مفهومی اپل واچ سری ۸ منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تصاویر مفهومی اپل واچ سری ۸ منتشر شد

انتظار می‌رود امسال، سال بزرگی برای اپل واچ باشد، زیرا گفته می‌شود کوپرتینویی‌ها از سه مدل جدید در پاییز امسال رونمایی می‌کنند که شامل یک مدل SE جدید و همچنین برای اولین بار، یک مدل مقاوم‌تر نیز می‌باشد. اما اگر این پرچمدار اصلی اپل واچ سری ۸ است که به آن علاقه دارید، این رندرهای مفهومی به بهترین شکل نشان می‌دهد که گجت پوشیدنی بعدی اپل چه فرم و طراحی خاصی خواهد داشت.

طراحی به نام @ld_vova، اخیرا ایده‌های خود را از ساعت مدرن اپل واچ سری ۸ با صفحه نمایش مربعی به اشتراک گذاشته است. این در حالی که در همین زمان لحظه، رقبا طراحی گرد و دایره‌ای شکل را برای قرارگیری راحت‌تر دستگاه روی دست و همچنین برای سازگاری کامل با باندهای موجود حفظ می‌کنند.

بزرگ‌ترین تفاوت طراحی این رندرها در مقایسه با اپل واچ سری ۷ فعلی، این است که در این تصاویر، شیشه جلویی از حالت خمیده به حالتی کاملا مسطح تغییر یافته است. حاشیه‌های صفحه نمایش نیز ظاهرا نازک‌تر شده و اگر این امر محقق شود، اپل واچ سری ۸ جزو ساعت‌هایی با بهترین نسبت صفحه‌‌ نمایش به بدنه خواهد بود.

به گفته PhoneArena، تصاویر و رندرهای مفهومی قبلی که توسط طراحان دیگری منتشر شده بود، به اپل پیشنهاد می‌کرد که گوشه‌های واضح‌تری را هم در بالا و هم در پایین دستگاه انتخاب کند، اما این طرح مفهومی جدید، به نظر به واقعیت نزدیک‌تر است. زیرا داشتن فرمی گرد در پایین ساعت برای راحتی بسیار مهم است. همچنین می‌توانید دهانه‌های بزرگ‌تری را برای بلندگو در سمت چپ ببینید، به علاوه می‌توانید تاج و دکمه دیجیتال آن را نیز در سمت راست مشاهده کنید.

از نظر برخورداری از حسگرها، ما انتظار نداریم که تغییراتی اساسی را در سری ۸ شاهد باشیم. ساعت هوشمند بعدی اپل، همچنان با حسگر ضربان قلب و حسگر میزان اشباع اکسیژن خون، وضعیت شما را اندازه گیری می‌کند، اما شایعات حضور حسگر اندازه گیری دما، قند خون و فشار خون که اخیرا گزارش شده است، انتظار نمی‌رود در سری ۸ حضور داشته باشد. نظر شما در این مورد چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان