حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو Y72t با تراشه دیمنسیتی ۷۰۰ و باتری ۶,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی رونمایی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ویوو

ویوو در سکوت کامل خبری از تلفن‌ هوشمند میان رده جدید خود با نام Y72t رونمایی کرد. این دستگاه از باتری پرظرفیت، صفحه نمایشی با رزولوشن FullHD+ و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار است. مهمتر از همه آنکه از شبکه اینترنت 5G نیز پشتیبانی می‌کند. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به مشخصات جدیدترین میان رده ویوو بیندازیم.

ویوو Y72t در حقیقت نسخه ری‌برند شده Y55s 5G است

ویوو Y72t دارای صفحه نمایش LCD ۶.۵۸ اینچی با وضوح FullHD+ (تراکم ۴۰۱ پیکسل در اینچ)، نسبت تصویر ۲۰:۹ و رفرش ریت ۶۰ هرتز است. این نمایشگر ۹۲ درصد از قاب جلویی دستگاه را به خود اختصاص داده است. ابعاد جدیدترین میان رده ویوو ۱۶۳.۸۷×۹.۱۷×۷۵.۳۳ میلی متر و وزن آن نیز حدود ۲۰۰ گرم است.

ناچ قطره ای ویوو Y72t میزبان دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی است. در قاب پشتی این گوشی هوشمند دو لنز دوربین دیده می‌شود. دوربین اصلی رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دوربین دوم نیز از نوع ماکرو بوده و تنها رزولوشن ۲ مگاپیکسلی دارد. هم دوربین اصلی و هم دوربین سلفی، قابلیت فیلم‌برداری FullHD را دارند. با آنکه زمان زیادی از معرفی دوازدهمین نسخه اندروید می‌گذرد، اما Vivo Y72t به اندروید ۱۱ و رابط کاربری OriginOS 1.0 مجهز شده است. یک سنسور اثر انگشت نیز بر روی دکمه پاور قرار گرفته است.

نیروی پردازشی مورد نیاز Vivo Y72t از طریق تراشه دیمنسیتی ۷۰۰ مدیاتک تأمین می‌‌شود. همان‌طور که GizmoChina اشاره می‌کند، گران قیمت ترین نسخه این تلفن هوشمند دارای ۸ گیگابایت رم (از نوع LPDDR4X) و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی (از نوع UFS 3.1) برخوردار خواهد بود. یک باتری پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی آمپری نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده که به وسیله آداپتور ۱۸ واتی شارژ می‌شود. از دیگر ویژگی های این تلفن هوشمند می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت، شبکه اینترنت 5G، جی پی اس، بلوتوث ۵.۱ اشاره کرد. ویوو Y72t از درگاه USB Type-C و جک ۳.۵ میلی متری صدا برخوردار است. لازم است اشاره کنیم که Vivo Y72t در حقیقت نسخه ری‌برند شده Y55s 5G است.

گوشی های Vivo S15 و Vivo S15 Pro به‌ترتیب با اسنپدراگون 870 و دیمنسیتی 8100 معرفی شدند

تلفن هوشمند میان رده جدید ویوو از فردا برای پیش سفارش در دسترس متقاضیان خواهد بود. این گوشی در دو نوع عرضه می‌شود: ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی و ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی. این گوشی ها به ترتیب ۱,۳۹۹ یوآن (معادل ۲۰۹ دلار) و ۱,۵۹۹ یوآن (۲۳۹ دلار) عرضه خواهند شد. Vivo Y72t در سه رنگ صورتی، مشکی و آبی قابل تهیه خواهد بود.

نظر شما درباره میان رده جدید ویوو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی