حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی گوشی های سری آنر 70 مشخص شد: 9 خرداد 1401

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر

آنر درحال آماده شدن برای رونمایی از نسل بعدی گوشی های هوشمند شبه‌پرچمدار خود تحت‌عنوان سری Honor 70 در بازار چین است. این شرکت، امروز با انتشار تصویری از پنل پشتی گوشی آنر 70 با ظاهری مشابه با P50 Pocket، رسما تأیید کرد که این سری در تاریخ 30 می (9 خرداد 1401) معرفی خواهد شد.

معرفی گوشی های سری آنر 70

امروز صبح، آنر در حساب رسمی Weibo خود اعلام کرد که سری جدید آنر 70 در تاریخ 30 می معرفی می‌شود. علاوه‌بر این، مقامات این شرکت همچنین تیزر سری جدید را که در آن ظاهر پنل پشتی این گوشی مشابه با گوشی تاشو پی 50 پاکت هواوی است، منتشر کرده‌اند.

همان‌طور که از تصاویر به‌اشتراک‌گذاشته‌شده معلوم است، آنر 70 زبان طراحی مشابهی با مدل‌های قبلی خود دارد، اما هنوز هم می‌توان چند تفاوت را در آن شناسایی کرد. دوربین این گوشی همچنان دارای همان ماژول دایره‌ای‌شکل است که در آن دایره اول دارای دو لنز دوربین بوده درحالی‌که دایره دوم میزبان یک لنز و یک فلاش LED می‌باشد. بااین‌حال، اکنون این ماژول از طراحی کاملا دایره‌ای خود فاصله گرفته و لبه‌های آن به‌صورت صاف درآمده‌اند.

همچنین در کنار ماژول ذکر شده است که لنز اصلی دوربین شامل یک سنسور 54 مگاپیکسلی جدید با سایز 1/1.49 اینچی و دیافراگم f/1.9 می‌باشد. علاوه‌بر این، کل قسمت پشتی دارای یک بافت الماسی‌شکل است که از هر طرف جلوه‌ای کریستالی به این دستگاه می‌دهد.

معرفی گوشی های سری آنر 70

معرفی گوشی های سری آنر 70

طبق اطلاعات قبلی، انتظار می‌رود که سری آنر 70 شامل سه مدل باشد: نسخه استاندارد، پرو و ​​پرو پلاس. نسخه استاندارد دارای تراشه کاملا جدید Snapdragon 7 Gen1 بوده که کوالکام هنوز آن را معرفی نکرده است. بااین‌حال، رونمایی از این چیپست برای تاریخ 30 اردیبهشت‌ماه برنامه‌ریزی شده است.

سپس مدل‌های Pro و +Pro را داریم که از آخرین مجموعه تراشه‌های Mediatek بهره می‌برند. انتظار می‌رود که Honor 70 Pro دارای چیپست Dimensity 8100 باشد درحالی‌که چیپست پرچمدار Dimensity 9000 در مدل پرو پلاس استفاده خواهد شد.

برخی منابع همچنین گزارش داده‌اند که سری Honor 70 با حسگر تصویر کاملاً جدید سونی IMX8 Super-Bottom CMOS عرضه خواهد شد. این یک سنسور کاملا سفارشی بوده که به‌طور ویژه توسط سونی و با همکاری آنر طراحی شده است.

انتظار می‌رود در روزهای آینده، تیزر و مشخصات بیشتری از گوشی‌های پیش‌رو آنر منتشر شوند.

دیدگاه شما پیرامون معرفی سری آنر 70 و طراحی و مشخصات این گوشی ها چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی