حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ظرفیت دقیق باتری گلکسی زد فولد ۴ لو رفت

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ، شایعات

گلکسی زد فولد ۴، نسل بعدی از گوشی‌های تاشو سامسونگ است که تا به امروز نیز اخبار و اطلاعات بسیار زیادی درباره آن منتشر شده است. اما امروز یک خبر دیگر منتشر شد که ابعاد جدیدی از این دستتگاه را فاش می‌کند. بر همین اساس، ظرفیت دقیق باتری گلکسی زد فولد ۴ لو رفته است. با ترنجی همراه باشید.

ظرفیت دقیق باتری گلکسی زد فولد ۴ چقدر است؟!

سامسونگ تابستان امسال برای معرفی و عرضه نسل بعدی گوشی‌های تاشو خود – یعنی گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴  آماده می‌شود. تا به امروز نیز اطلاعات زیادی در مورد مشخصات و ویژگی‌های این دو دستگاه در اخبار مختلف منتشر شده است. با این حال، این آخرین افشای اطلاعات نیست، زیرا افراد GalaxyClub موفق شده‌اند پایگاه داده گواهی کره جنوبی را جستجو کنند تا دو بسته باتری برای گلکسی زد فولد ۴ را کشف کنند. آن‌ها دو باتری جداگانه را که در هر نیمه از این دستگاه قرار می‌گیرد، مشاهده و ظرفیت ترکیبی آن‌ها را در برگه مشخصات ذکر کرده‌اند.

به نظر می‌رسد که باتری گلکسی زد فولد ۴ دارای ظرفیت معمولی ۴۲۷۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود که از دو بسته تشکیل شده است. یک باتری ۲۰۰۲ میلی آمپر ساعتی B-BF936ABY و یک باتری بزرگتر ۲۲۶۸ میلی آمپر ساعتی EB-BF937ABY. اما سامسونگ به احتمال زیاد در حال استفاده از آن است و کل ظرفیت آن ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعت است. این حجم باتری عالی نیست اما وحشتناک هم نیست و تقریبا همان ظرفیت باتری است که گلکسی رد فولد ۳ در حال حاضر دارد.

مسلما نمایشگر اصلی و غول پیکر گلکسی زد فولد ۳ هنگام تجربه بازی، باتری را خیلی زود مصرف می‌کند، اما ساعات کافی از روز را برای تماشای ویدیو یا مرور در وب را در اختیار شما قرار خواهد داد. اگر عمدتا از نمایشگر خارجی استفاده می‌کنید، عمر باتری معمولا بهتر می‌شود، اما پس چرا باید یک صفحه نمایش تاشو تهیه کنید؟ وقتی سرنوشت مشابهی در انتظار معیارهای استقامتی زد فولد ۴ در هنگام شارژ است.

به گفته PhoneArena، اگرچه انتظار می‌رود این گوشی با چیپست مقرون به صرفه‌ اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و همچنین فناوری صفحه نمایش OLED جدید که امکان مدیریت دقیق‌تر نرخ تازه سازی را فراهم می کند، عرضه شود. اما به نظر می‌رسد باتری کم حجم آن نمی‌تواند دارندگان آن را چندان راضی نگه‌دارد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان