حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژ 25 واتی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 سامسونگ توسط گواهینامه 3C تأیید شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گلکسی زد فلیپ 3 و زد فولد 3 موفقیت بزرگی برای سامسونگ و همچنین برای بازار محصولات تاشو در سال 2021 بوده‌اند. این سری نه‌تنها توجه عمومی زیادی را در خارج از دایره علاقه‌مندان به فناوری جلب کرد، بلکه باعث شد تا خط تولید گوشی‌های تاشو توسط سایر شرکت‌ها نیز موردتوجه قرار گیرد. حال، با نزدیک شدن نسبی به زمان معرفی نسل چهارم گوشی‌های تاشو سامسونگ، اخیرا گواهی 3C آن‌ها در چین تأیید شده است که از پشتیبانی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 از شارژ سریع 25 واتی حکایت دارد.

شارژ 25 واتی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 سامسونگ

علی‌رغم ستایش و عشق زیادی که به Z Flip 3 و Z Fold 3 داده شد، بسیاری از کاربران یک شکایت آشکار از این دستگاه‌ها داشتند و آن، طول عمر باتری این گوشی‌ها بود. این مورد مخصوصاً در مورد Z Flip 3 بیشتر صادق بود؛ چراکه این دستگاه تنها به باتری 3300 میلی‌آمپرساعتی و شارژ 15 واتی مجهز شده بود که به‌طور قابل‌توجهی کندتر از شارژ سریع 25 واتی رایج، حتی در میان‌رده‌های سامسونگ مانند Galaxy A52 به‌شمار مي‌رفت.

اما به‌نظر می‌رسد که سامسونگ بالاخره بازخورد مشتریان را موردتوجه قرار داده؛ زیرا گواهینامه الکترونیکی اخیر در چین تأیید می‌کند که Galaxy Z Flip 4، به‌عنوان جانشین Galaxy Z Flip 3، درنهایت از شارژ سریع‌تر 25 واتی پشتیبانی می‌کند!

این داده‌ها از پایگاه داده گواهی ایمنی مصرف‌کننده China 3C استخراج شده است، جایی که مشخص شده که دو مدل از گوشی‌های تاشو سامسونگ قرار است اواخر امسال وارد بازار چین شوند. این دو دستگاه همچنین دارای شماره مدل SM-F9360 و SM-F7210 هستند که به ترتیب به Galaxy Z Flip 4 و Galaxy Z Fold 4 تعلق دارد.

شارژ 25 واتی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 سامسونگ

شارژ 25 واتی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 سامسونگ

این لیست نشان می‌دهد که هر دو مدل در ویتنام ساخته شده و دارای اتصال 5G هستند و مهم‌تر از همه، تأیید شده است که هر دو مدل از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌کنند. این خبر به‌ویژه برای کسانی که از خرید Z Flip 3 منصرف شدند، خوشحال‌کننده است؛ زیرا با شارژ سریع‌تر 25 واتی، دیگر نیازی نیست تا مدت‌زمان زیادی منتظر مانده تا Z Flip 4 خود را شارژ کنید.

متأسفانه، این تنها اطلاعاتی می‌باشد که توسط لیست گواهی 3C چین فاش شده است. اما ازآنجایی‌که این دستگاه به‌طور رسمی گواهینامه‌ی مذکور را دریافت کرده، انتظار داریم به‌زودی اخبار و شایعات بیشتری در مورد گوشی‌های تاشوی آینده سامسونگ منتشر شود.

نظر شما پیرامون پشتیبانی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 سامسونگ از شارژ سریع 25 واتی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی