حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی گوشی پرچمدار سونی Xperia 1 IV مشخص شد: 21 اردیبهشت 1401

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سونی

گوشی‌های رده‌بالای سونی همواره دسته‌ای کوچک اما پرسروصدایی از طرفداران خود را داشته‌اند و به‌راحتی می‌توان دلیل آن را فهمید. پرچمداران این شرکت ویژگی‌هایی مانند جک 3.5 میلی‌متری صدا، امکانات درجه‌یک دوربین و نمایشگر 4K با نسبت‌تصویر 21:9 را ارائه می‌کنند. حال، سونی آماده است تا نسل بعدی گوشی‌های اکسپریا خود را معرفی کند. بخش موبایل این شرکت امروز اعلام کرد که رویدادی را در تاریخ 11 می (21 اردیبهشت) برگزار خواهد کرد که طبق تیزر منتشرشده، می‌توان انتظار رونمایی از گوشی پرچمدار سونی Xperia 1 IV را داشت؛ اگرچه گوشی‌های جدید از سری Xperia 5 و Xperia 10 نیز احتمالا در همین رویداد معرفی خواهند شد.

معرفی گوشی سونی Xperia 1 IV

سونی به‌تازگی یک رویداد با محوریات محصولات Xperia را برای 11 می (4 بعدازظهر به‌وقت ژاپن، 3 بامداد به‌وقت شرق) اعلام کرد. تصویر دعوتنامه، به‌سادگی عبارت “معرفی محصول جدید” را دارا می‌باشد، اما یک تیزر ویدیویی منتشرشده در صفحه یوتیوب این شرکت نیز اطلاعات بیشتری را در اختیار ما قرار می‌دهد.

این کلیپ به‌طور خاص به دستگاه‌های قبلی سری Xperia 1، یعنی Xperia 1 ،Xperia 1 II و Xperia 1 III اشاره می‌کند؛ پیش از آن‌که به ما بگوید «مدل بعدی در راه است». بنابراین به‌نظر می‌رسد که گوشی Xperia 1 IV سونی در این رویداد رونمایی خواهد شد.

معرفی گوشی سونی Xperia 1 IV

معرفی گوشی سونی Xperia 1 IV

درهرصورت، رندرهای Xperia 1 IV در ماه فوریه توسط افشاگر مشهور، OnLeaks، به بیرون درز کرد. این تصاویر یک گوشی با طراحی کلی جعبه‌ای مشابه با مدل II و III سری اکسپریا 1، صفحه‌نمایش 6.5 اینچی و ترکیب دوربین سه‌گانه پشتی را نشان می‌دهد. از دیگر موارد قابل‌توجهی که از این رندرهای غیررسمی به‌دست آمده‌اند می‌توان به استفاده از اسکنر اثرانگشت در لبه‌ی کناری و همچنین جک 3.5 میلی‌متری صدا اشاره کرد.

اگر چیزی شبیه به گوشی سال گذشته را داشته باشیم، انتظار می‌رود استفاده از نمایشگر OLED 4K با رفرش‌ریت 120 هرتز اما این‌بار از نوع LTPO، لنز تله‌فوتو پریسکوپی با فاصله‌کانونی متغیر، گواهینامه IP68 و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم را شاهد باشیم که عمده تغییر آن، مربوط به ارتقا به تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 1 و استفاده از سنسور 48 مگاپیکسلی برای لنز اصلی دوربین خواهد بود.

دیدگاه شما پیرامون معرفی گوشی سونی Xperia 1 IV در هفته‌های آینده چیست؟ آیا منتظر رونمایی از این دستگاه پرچمدار هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی