حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی هوشمند رول شونده موتورولا با کد نام Felix در حال توسعه و ساخت است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، موتورولا

کدام برند اولین گوشی هوشمند رول شونده را روانه بازار کرد؟ اولین اخبار LG را در حال کار بر روی LG Rollable با صفحه نمایش رول شونده بیان میکردند. اما این شرکت به طور ناگهانی از بازار گوشی های هوشمند خارج شد. بنابراین اوپو در سال 2020 یک گوشی مفهومی با نمایشگر رول شونده توسعه داد و شایعه شده است که نسخه تجاری آن را در سال جاری عرضه خواهد کرد. روز گذشته گوشی تاشو موتورولا را در ترنجی دیدید. اما با این حال، گزارش جدید حاکی از آن است که یک گوشی دیگر از موتورولا با اسم رمز Felix نیز با نمایشگر رول شونده در دست ساخت است. باید دید که آیا این دستگاه به عنوان اولین گوشی هوشمند تجاری با صفحه نمایش لوله شونده در جهان خواهد بود یا خیر.

به گزارش منبع، دستگاه Felix که توسط موتورولا تولید می‌شود، تفاوت قابل توجهی با شمایل دستگاه های رول شونده LG و اوپو دارد. در حالت عادی دستگاه اوپو یک گوشی هوشمند معمولی به نظر می‌رسد. اما صفحه نمایش این دستگاه ها قابل خم شدن بود، بنابراین می توان آن را به صورت افقی باز کرد تا مانند یک تبلت، آن را پهن تر کرد.

گوشی هوشمند رول شونده اوپو با مکانیسم باز شدن افقی

گوشی هوشمند رول شونده اوپو با مکانیسم باز شدن افقی

گوشی رول شونده موتورولا با نمونه اوپو تفاوت ساختاری دارد

برخلاف نمونه اوپو اما گزارش جدید نشان می‌دهد که اولین گوشی هوشمند رول شونده موتورولا دارای صفحه نمایش انعطاف پذیری است که به صورت عمودی گسترش می‌یابد. همچنین در حالت فشرده، یک سوم صفحه نمایش آن را می‌توان دور یک حلقه در پایین و رو به عقب دستگاه پیچیده کرد. این نشان می‌دهد که موتورولا Felix یک دستگاه جیب پسند خواهد بود. با این حال، در مورد مشخصات و نام بازاریابی نهایی دستگاه صحبتی نشده است.

این گزارش ادعا می‌کند که موتورولا Felix در مراحل اولیه توسعه قرار دارد. بنابراین از آنجایی که این شرکت نمونه اولیه سخت افزاری برای فلیکس ندارد، گویا نرم افزار طراحی شده برای آن بر روی نسخه اصلاح شده موتورولا اج 30 پرو تست شده است. از این رو، به نظر می‌رسد که موتورولا فلیکس حدود یک سال طول می‌کشد تا معرفی و وارد بازار شود.

می‌دانید که از آنجایی که این محصول در مراحل اولیه توسعه قرار دارد، موتورولا ممکن است قبل از عرضه آن تغییراتی در طراحی ایجاد کند. بنابراین امیدواریم که منابع در ماه‌ های آینده اطلاعات بیشتری در مورد دستگاه Felix منتشر کنند.

 

نظر شما راجع به تصمیم موتورولا برای لوله شدن عمودی دستگاه خود بر خلاف تصمیم اوپو چیست؟ کدام ایده را کاربردی‌تر می‌دانید و بیشتر می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری