حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ارزان قیمت شارپ AQUOS Wish 2 با اسنپدراگون ۶۹۵ معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شارپ

شارپ، یک شرکت‌ تولید کننده محصولات الکترونیکی است که در حال حاضر تحت مالکیت فاکسکان به فعالیت خود ادامه می‌دهد. این کمپانی امروز از جدیدترین پرچمدار خود با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ رونمایی کرد. در کنار این گوشی پرچمدار اما شارپ AQUOS Wish 2 نیز معرفی شد. محصول مذکور یک تلفن هوشمند ارزان قیمت است که به تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ مجهز شده‌. همان‌طور که از نام Wish 2 پیداست، این گوشی جانشین AQUOS Wish می‌شود، که در دسامبر سال گذشته میلادی رونمایی شده بود.

گوشی AQUOS Wish 2 در ژاپن معرفی شد

جدیدترین گوشی ارزان قیمت شارپ دارای صفحه نمایش ۵.۷ اینچی HD+ (همان ۷۲۰×۱۵۲۰ پیکسل) است. تنها با یک نگاه به شارپ AQUOS Wish 2 می‌توان متوجه شد که با یک محصول ارزان قیمت سر و کار داریم. زیرا حاشیه های زیادی در اطراف نمایشگر (مخصوصا در لبه پایینی) دیده می‌شود. تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ وظیفه تأمین نیروی پردازشی این دستگاه را بر عهده دارد. در کنار این چیپست، ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی نیز قرار گرفته است. رم های به کار گرفته شده برای Wish 2 از نوع LPDDR4X و حافظه داخلی نیز از نوع UFS 2.1 است. خوشبختانه این گوشی هوشمند از کارت حافظه MicroSD (حداکثر با ظرفیت ۱ ترابایت) پشتیبانی می‌کند.

Sharp AQUOS Wish 2

این روز ها تعداد زیادی لنز دوربین در قاب پشتی تلفن های هوشمند دیده می‌شود. اما شارپ از ترند مذکور پیروی نکرده و گوشی AQUOS Wish 2 تنها از یک دوربین اصلی در قاب پشتی خود برخوردار است. این دوربین رزولوشن ۱۳ مگاپیکسلی داشته و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی نیز برای ثبت عکس و ویدئو های سلفی در نظر گرفته شده است. وب‌سایت GizmoChina تاکید می‌کند که Sharp AQUOS Wish 2 از رابط کاربری اختصاصی این شرکت استفاده می‌کند. اما متاسفانه در گزارش وب‌سایت مذکور، اشاره ای به نسخه اندروید مورد استفاده این دستگاه نشده است.

گوشی جدید شارپ از پلاستیک های بازیافتی ساخته شده است!

بر خلاف بسیاری از میان رده های اندرویدی، شارپ AQUOS Wish 2 از باتری پرظرفیتی برخوردار نیست و باتری این تلفن هوشمند تنها ۳,۷۳۰ میلی آمپر ظرفیت دارد. شارپ ادعا می‌کند که در ساخت این دستگاه توجه خاصی به حفظ محیط زیست داشته و Wish 2 به وسیله مواد بازیافتی ساخته شده است. ادعا می‌شود که ۳۵ درصد از پلاستیک های قاب پشتی بازیافتی هستند. این دستگاه در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. و در چهار رنگ سفید، خاکستری، آبی و سبز مرجانی عرضه خواهد شد. این گوشی ماه میلادی آینده در ژاپن عرضه می‌شود، اما هنوز اطلاعاتی درباره قیمت آن منتشر نشده است.

شارپ AQUOS R7 با اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و نمایشگر ۲۴۰ هرتزی معرفی شد

نظر شما درباره گوشی هوشمند شارپ AQUOS Wish 2 چیست؟ این دستگاه با چه برچسب قیمتی ارزش خرید خواهد داشت؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی