حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی تگ به‌عنوان ردیاب هوشمند UWB شرکت چینی به‌زودی معرفی خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، گجت‌های داغ، هواوی

درحال‌حاضر اگر در بازار به‌دنبال تهیه‌ی یک دستگاه ردیاب هوشمند هستید، تنها گزینه‌های خرید شما عمدتا به AirTags اپل، SmartTags سامسونگ یا ردیاب Tile محدود می‌شود. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که حداقل یکی از برندهای مشهور چینی نیز، درحال کار بر روی گجت ردیاب هوشمند خود بوده و این محصول قرار است به‌زودی با نام هواوی تگ به‌همراه پشتیبانی از UWB معرفی شود.

ردیاب هوشمند هواوی تگ

به‌نقل از وب‌سایت gizmochina، اخیراً گوشی‌های هوشمند هواوی در چین ازطریق برنامه Huawei Cloud بر روی تلفن به‌روزرسانی جدیدی را دریافت کرده‌اند که در آن بیان شده است که برنامه Huawei Cloud پشتیبانی از “Huawei Tag” را اضافه کرده است. به‌روزرسانی این گزارش نشان می‌دهد که هواوی تگ همچنین از قابلیت باند فوق‌عریض (UWB) نیز بهره می‌برد. دستگاه ردیاب که به کاربران امکان می‌دهد وسایل شخصی گم‌شده یا دزدیده‌شده‌ی خود را به‌سرعت پیدا کنند.

ردیاب هوشمند هواوی تگ

ردیاب هوشمند هواوی تگ

اخبار مربوط به توسعه دستگاه ردیابی قابل‌حمل هوشمند هوآوی، چیز جدیدی نیست؛ چراکه در نوامبر 2021، شایعه شده بود که هواوی برای علامت تجاری “Huawei S-Tag” در اتحادیه اروپا درخواست داده است. بااین‌حال، با این افشای اخیر، به‌نظر می‌رسد که عرضه ردیاب هوشمند هوآوی ممکن است به‌زودی اتفاق بیفتد و در آن زمان، کاربران انتخاب سومی برای دوقطبی‌ای که اپل و سامسونگ درحال‌حاضر در بازار ردیاب هوشمند دارند، خواهند داشت.

بااین‌وجود، هواوی تنها برند مشهور چینی که بر روی گجت‌های ردیاب هوشمند کار کرده، نبوده و طبق اطلاعات پیشین، کمپانی‌های دیگر ازجمله شیائومی، وان پلاس و اوپو نیز بر روی یک محصول مشابه کار می‌کنند که انتظار می‌رود با دارا بودن قابلیت‌های مناسب، قیمت ارزان‌تری نیز نسبت‌به نمونه‌ی اپل و سامسونگ ارائه کنند.

درنهایت، نظر شما پیرامون احتمال معرفی ردیاب هوشمند از سوی برندهای چینی چیست؟ ارائه‌ی هواوی تگ به‌عنوان ردیاب هوشمند این کمپانی را چگونه ارزیابی مي‌کنید؟ دیدگاه خود را در قسمت نظرات ترنجی با ما به‌اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
alikarimi

سلام،اگه هواوی چنین ردیابی درست کنه وارو بازار کنه خیلی عالیدمیشه البته با یه قیمت رقابتی، یا ارزونتر از ردیابهای اپل و سامسونگ، این ردیابها واقعا عالی هستن الخصوص برای وسایلی که گم شده یا بدتر دزدیده شده واقعا کارآمد هستش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی