حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی S-Tag احتمالا نام رقیب این شرکت برای Airtag اپل باشد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | حق اختراع، هواوی

تگ های موقعیت یاب مکانی که البته پیش از Airtag اپل هم وجود داشند، این روزها کمی توجه بیشتری به خود جلب کرده اند. سامسونگ Smart Tag را دارد و پیش از آن هم اکوسیستم Tile وجود داشت. به نظر می رسد Huawei هم می خواهد یک محصول مشابه داشته باشد. در جدیدترین گزارش ها می شنویم که هواوی S-Tag احتمالا نام رقیب این شرکت برای Airtag اپل باشد.

هواوی S-Tag

حدود ۳ روز پیش Huawei Technologies یک علامت تجاری با عنوان “Huawei S-Tag” در دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا (EUIPO) ثبت کرد. احتمالاً «S» مخفف «هوشمند» است. به عبارت دیگر احتمالا منظور از این نام گذاری باید «تگ هوشمند هوآوی» باشد. این درخواست به عنوان کلاس 9 / 10 / 14 طبقه بندی می شود. توضیحات به شرح زیر است:

شرح علامت تجاری Huawei S-Tag:

ساعت های هوشمند، عینک هوشمند؛ حلقه های هوشمند؛ برنامه های کامپیوتری، برنامه های نرم افزار کامپیوتری قابل دانلود، ردیاب های فعالیت پوشیدنی؛ دستگاه پردازش داده؛ گام شمار؛ تلفن های هوشمند؛ دستگاه اندازه گیری؛ دستگاه برای استفاده در تجزیه و تحلیل پزشکی.

هواوی S-Tag

هواوی S-Tag

توضیحات همچنان ابهاماتی را باقی می‌گذارد، همانطور که متأسفانه اغلب در مورد درخواست های علامت تجاری هوآوی این موضوع وجود دارد. در پایان سال گذشته، LetsGoDigital همچنین نشان تجاری مورد نظر سامسونگ برای SmartTag را فاش کرد. در آن زمان، یک «برچسب الکترونیکی» به وضوح ذکر شد. این مورد در مورد S-Tag هوآوی صدق نمی کند.

اگر صرفاً با توضیحات پیش برویم، تقریباً فکر می کنید که باید یک ساعت هوشمند جدید باشد. با این وجود، بعید به نظر می رسد که S-Tag نام جدید ساعت هوشمند هواوی باشد. این امکان وجود دارد که S-Tag را بتوان به ساعت هوشمند آینده هواوی مرتبط کرد.

ماه گذشته، هواوی یک علامت تجاری برای ساعت هوشمند Huawei Watch D با قابلیت مانیتور فشار خون در EUIPO ثبت کرد. غیرقابل تصور نیست که Huawei Watch D در حال توسعه همزمان با S-Tag معرفی شود. در ضمن، انتظار می‌رود هواوی ساعت‌های هوشمند جدید خود را تا پایان سال 2021 معرفی کند که شامل Watch D و Watch GT 3 می‌شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که تگ های موقعیت یاب هوشمند محبوب خواهند شد؟ برای شما جذابند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)