حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تگ هوشمند شیائومی رقیب ارزان ایرتگ اپل خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، شیائومی، گجت‌های داغ

استقبال از تگ‌های هوشمند روز‌به‌روز در حال افزایش بوده و کاربران به این گجت‌های کاربردی علاقه فراوانی نشان داده‌اند. همین امر شرکت‌های مطرح را بر آن داشته تا نسخه مخصوص از این ابزار الکترونیکی خود را معرفی کنند. حق اختراع جدید شیائومی که اخیراً با عنوان “روش و دستگاهی برای یافتن اشیا” ثبت شده است، نشان می‌دهد که این شرکت در حال کار بر روی تگ هوشمند خود می‌باشد و به احتمال زیاد، اقتصادی‌تر از ایرتگ اپل خواهد بود.

تگ هوشمند شیائومی نمونه ارزان‌تری از ایرتگ اپل خواهد بود

این حق اختراع دارای شماره درخواست CN106877911B می‌باشد و اولین بار در سال 2017 اعمال شده است. محصول مورد نظر می‌تواند برای یافتن موارد گمشده کاربر استفاده شود؛ به این معنی که باید یک نسخه از تگ هوشمند متعلق به غول فناوری چینی باشد. در مدت اخیر نیز، برخی از سازندگان گوشی‌های هوشمند گجت‌های مشابه خود را برای ردیابی اشیا عرضه کرده‌اند، از جمله محبوب‌ترین آنها یعنی ایرتگ که متعلق به شرکت مستقر در کوپرتینو می‌باشد.

تگ هوشمند شیائومی ارزان‌تر از ایرتگ

تگ هوشمند شیائومی ارزان‌تر از ایرتگ

به نقل از وب سایت gizmochina، برای کسانی که از موضوع اطلاعی ندارند، اپل اخیراً AirTag را که یک وسیله ردیابی هوشمند می‌باشد، عرضه کرده است که به کاربران کمک می‌کند اشیا گمشده خود را پیدا کرده و یا لوازم جانبی خاصی را ردیابی کنند. بنابراین، شیائومی ممکن است در حال کار بر روی محصولی باشد که عملکرد مشابهی داشته اما با برچسب قیمتی ارزان‌تر برای دسترسی مخاطبان بیشتری به این دسته از محصولات، معرفی شود. اگرچه، در حال حاضر این مورد تنها یک حدس و گمان است، بنابراین به آن به دیده شک و تردید نگاه کنید. متأسفانه، اطلاعات ما تنها براساس یک ثبت اختراع می‌باشد و خیلی زود است که بفهمیم سازنده تلفن‌های هوشمند واقعاً روی چنین محصولی کار می‌کند یا تنها در حال ثبت پتنت مربوط به آنان می‌باشد.

ایرتگ اوپو با پشتیبانی از UWB و شارژ USB-C لو رفت

در نهایت نظر شما راجع به احتمال معرفی و عرضه تگ هوشمند از طرف شیائومی برای ردیابی اشیای گمشده چیست؟ آیا در صورت ارائه آن با قیمتی اقتصادی، مایل به تهیه چنین گجتی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MOAZEZ

اینا تازه رسیدن به 8 9 سال پیش سونی. سونی اونموقع تگ هوشمند میزد، قدیمی شد دیگه گذاشت کنار. اینا تازه میخوان تگ بزنن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی